اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

رئیس سازمان لیگ کاراته: شرایط به گونه‌ای نیست لیگ را آغاز کنیم / فعلا پیش ثبت نام از تیم‌ها را انجام می‌دهیم

رئیس سازمان لیگ کاراته گفت: شرایط کنونی کشور این اجازه را نمی‌دهد که مسابقات لیگ کاراته را برگزار کنیم و باید در وضعیت مناسب تر به دنبال آغاز لیگ باشیم.

رئیس سازمان لیگ کاراته: شرایط به گونه‌ای نیست لیگ را آغاز کنیم / فعلا پیش ثبت نام از تیم‌ها را انجام می‌دهیم

ابوالقاسم پایدار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری لیگ سال 99 کاراته کشور، اظهار داشت: امسال به منظور برگزاری لیگ‌های مختلف رشته ورزشی کاراته با یک رویکرد خاص به خاطر وضعیت سلامت کشور، رعایت پروتکل بهداشتی خواهیم داشت. همچنین منوط به اخذ مجوز از ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش هستیم. هم اکنون شرایط کشور اجازه نمی‌دهد مسابقات لیگ را برگزار کنیم. باید این موج کنترل شود و در یک وضعیت خوب و مناسب رقابتها را آغاز کنیم.

وی افزود: برگزاری امسال لیگ متفاوت‌تر از سالهای گذشته است و به صورت فشرده برگزار خواهیم کرد. این طور نیست که مسابقات را در هفت یا هشت هفته انجام دهیم. البته تیم ها باید در این مسیر، فدراسیون کاراته و سازمان لیگ را همراهی کنند.

رئیس سازمان لیگ کاراته در مورد اینکه امسال پیش بینی می‌کنیم تعداد تیم های بیشتری در لیگ کاراته شرکت کنند، عنوان کرد: اگر مشکلات مالی برای حضور باشگاه ها در لیگ کاراته وجود نداشته باشد، تیم های سالهای قبل در مسابقات این فصل حاضر خواهند بود و در ضمن دوم تیم جدید دیگر نیز به شرکت‌کنندگان لیگ اضافه می‌شود.

پایدار با اشاره به اینکه ابتدا پیش ثبت نام باشگاههای داوطلب در لیگ را خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: شرایطی که هم اکنون حاکم بر کشور است باعث شده همه ملزم به تبعیت از دستورات ستاد مبارزه با کرونا در ورزش باشیم. ثبت نام اولیه که تیم ها انجام می‌دهند وضعیت گروه بندی را برای سازمان لیگ کاراته مشخص می‌کند و سپس با سرپرستان و نمایندگان جلسه خواهیم داشت. تیم‌های شرکت کننده ورودیه را واریز می‌کنند و در بازه زمانی دوم، ثبت نام نهایی ثبت قرارداد و مشخصات بازیکنان در سامانه فدراسیون انجام می‌شود و تعداد نهایی تیم های حاضر در لیگ امسال مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول