اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ای کاش دانه‌ای از آن ماسه‌ها بودم

با خود می‌گویم این هم سعادت می‌خواهد که ماسه‌ای از معادن کرمان باشی و یکی از عاشقان اباعبدالله برای بازسازی حرم هدیه‌ات کند و این‌گونه در حرم سیدالشهداء(ع) ساکن شوی.

ای کاش دانه‌ای از آن ماسه‌ها بودم

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بازسازی عتبات که آغاز شد، تعدادی از هموطنان در قالب مدیر، مهندس، تکنسین، کارگر و دیگر عناوین مربوطه توفیق یافتند راهی کربلای معلی شوند و در جوار آن بارگاه نورانی به عشق سید و سالار شهیدان روزهایی از عمر خود را به امر بازسازی، ترمیم و توسعه‌ حرم مطهر بگذرانند و ذخیره‌ای برای آخرت خود کسب کنند.

طبیعی‌ست که این کارها به نیروی فنی خود نیاز دارد و باید دید که قرعه‌ این خادمی به نام چه کسانی رقم می‌خورد و ان‌شاءالله که قدردان این فرصت‌ها بوده و هستند.

اما گاهی می‌شنویم که مصالح به‌کار رفته در این بازسازی‌ها هم گویا انتخاب شده هستند. به‌طور مثال چند روز گذشته باخبر شدیم دو تریلر ماسه‌ شسته از معادن گلومک کرمان با بسته‌بندی خاص، بارگیری و جهت مصرف در پروژه‌ اتصال سرداب‌های حرم مطهر امام حسین(ع) به کربلا ارسال شده‌اند.

با خود می‌گویم این هم سعادت می‌خواهد که ماسه‌ای از معادن کرمان باشی و یکی از عاشقان اباعبدالله خریداری‌ات کند و برای بازسازی حرم هدیه کند و این‌گونه در حرم سیدالشهداء (ع) ساکن شوی.

و یا خبری که از ارسال یک تریلر انواع مصالح و مواد آب‌بندی، روغن روان‌کننده‌ بتن، آهن‌آلات و سایر مواد مصرفی به میزان 25 تُن جهت استفاده در پروژه‌های بازسازی عتبات حکایت دارد.

و جالب‌تر این‌که همه‌ این مصالح از محل نذورات و کمک‌های  مردمی تهیه شده که هم رونق اقتصادی دارد و هم گویای مردمی بودن امر بازسازی عتبات است.

انتهای پیام/3388/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول