اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نیروی انتظامی پناهگاه مردم است

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه مردم براى محفوظ ماندن از آسیب دشمنان و خطرات آنها پناهگاهى لازم دارند تا به آن پناه ببرند، گفت: نیروی انتظامی پناهگاه مردم است.

نیروی انتظامی پناهگاه مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، به مناسبت هفته نیروی انتظامی که به مناسبت دهه آخر صفر برنامه‌های گرامیداشت هفته ناجا طبق برنامه با تاخیر برگزار می‌شود، جمعی از کارکنان این نیرو به همراه فرمانده نیروی انتظامی و حجت‌الاسلام برقراری مسؤول عقیدتی نیروی انتظامی با امام جمعه شهرستان سلطانیه دیدار کردند.

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب در این دیدار با تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر از عملکرد ناجا، به اهمیت نیروی انتظامی اشاره و اظهار کرد: نیروی انتظامی مقتدر از مولفه‌های قدرت انقلاب اسلامی است.

امام جمعه شهرستان سلطانیه با اشاره به نامه ۵۳ نهج‌البلاغه و تبیین فرازی از این نامه که به ویژگی‌های لشکریان مومن اشاره می‌کند، گفت: پناهگاه مردم بودن، زینت حکومت، عزت دین و مایه امنیت و قوام امور مردم بودن از ویژگی‌های نیروی انتظامی خدا محور و انقلابی است.

وی با بیان اینکه مردم براى محفوظ ماندن از آسیب دشمنان و خطرات آنها پناهگاهى لازم دارند تا به آن پناه ببرند، گفت: نیروی انتظامی پناهگاه مردم است.

 حسینی‌نسب با بیان اینکه طبق نامه امیرالمومنین علی (ع) لشکریان مومن که نیرو‌های نظامی و انتظامی جزو آنها هستند، مایه زینت، عزت و اقتدار انقلاب اسلامی هستند و این دومین و سومین ویژگی لشکریان مومن است، افزود: بخش مهمی از امور معنوى مردم از جمله امر به معروف و نهى از منکر، احقاق حقوق و اجراى حدود و بسط و گسترش عدل و داد نیاز به قدرت و نیرو دارد، آن هم وابسته به لشکرى نیرومند است.

امام جمعه سلطانیه چهارمین ویژگی نیروی انتظامی را تامین کننده امنیت دانست و با اشاره به اهمیت امنیت جانی، مالی، روحی و روانی مردم و با اشاره به گزارش فرمانده نیروی انتظامی شهرستان در مبارزه با قاچاق کالا، دام و احشام و مواد مخدر و همچنین تامین امنیت جامعه و مردم و جاده‌ها ادامه داد: کار‌های نیروی انتظامی امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با بیان اینکه امنیت مفهوم گسترده‌ای دارد، حفظ امنیت روح و روان و اعتقاد مردم را از مصادیق امنیت دانست و گفت: کشف حجاب و بدحجابی که نیروی انتظامی بعنوان امر به معروف و نهی از منکر باید با آن برخورد کند، از مواردی است که امنیت روح و اعتقادی مردم و جوانان را به خطر می‌اندازد.

حسینی‌نسب به ویژگی‌های نیروی انتظامی تراز انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: خدامحوری و تواضع و خشوع در برابر خداوند متعال، ولایت مداری و تبعیت از ولایت فقیه و قانونگرایی و در عین حال انعطاف در برابر مردم از ویژگی‌های نیروی انتظامی تراز انقلاب اسلامی است.

امام جمعه سلطانیه با تاکید بر توجه ارزش‌های اسلامی و انقلابی در نیروی انتظامی و خانواده‌های آنان و با تاکید بر اینکه چون کار شما امر به معروف و نهی از منکر است، افزود: نیروی انتظامی و خانواده آنان باید در حفظ ارزش‌ها الگو باشد.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان سلطانیه و نزدیک بودن به چند استان، با قدردانی از عملکرد نیروی انتظامی شهرستان گفت: گزارش فرمانده نیروی انتظامی و عملکرد ناجا در شهرستان قابل تقدیر است.

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول