اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

تعامل قرارگاه مهارت آموزی با مجلس در جهت «توانمندسازی سربازان»

مشاور عالی قرارگاه مهارت‌آموزی ستاد کل نیروهای مسلح از تعامل قرارگاه مرکزی مهارت آموزی با مجلس در جهت توانمندسازی و مهارت آموزی سربازان خبر داد.

تعامل قرارگاه مهارت آموزی با مجلس در جهت «توانمندسازی سربازان»

سردار موسی کمالی مشاور عالی قرارگاه مهارت‌آموزی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، به تعامل فرمانده و مسوولان قرارگاه مهارت آموزی با مجلس اشاره و اظهار داشت: روز گذشته موسوی‌لارگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی و فراکسیون اشتغال و دکتر کاتب با سردار فرحی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی تصریح کرد:‌در این دیدار در خصوص توانمندسازی و مهارت آموزی کارکنان وظیفه و عملکرد این قرارگاه گزارشی اعلام و با توجه به اهمیت موضوع، ضرورت همکاری همه دستگاه‌های کشوری و لشکری در این خصوص بحث و بررسی شد.

مشاور عالی قرارگاه مهارت‌آموزی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در این جلسه با تاکید بر اصلاح مقررات مبنی بر یکی از الزامات اجرای مهارت آموزی و توانمند سازی کارکنان وظیفه پیشنهاد حضور فرمانده قرارگاه در فراکسیون اشتغال و کمیسیون امنیت به منظور تعامل با نمایندگان مجلس و همچنین پیش‌بینی موضوع در قانون برنامه توسعه هفتم ارائه شد.

وی گفت: آقای لارگانی نیز ضمن استقبال از این رویکرد مناسب، تاکید کردند که تلاش خود را جهت حمایت و اصلاح قانون به کار گیرند؛ همچنین تاکید شد که در قانون بودجه سال 1400 نیز باید اعتبارات لازم برای آموزش مهارت آموزی سازمان‌های ذیربط پیش‌بینی شود.

مشاور عالی قرارگاه مهارت‌آموزی ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: پیش‌بینی توسعه بندی در خصوص مهارت آموزی سربازان در قانون برنامه هفتم و نگاه قوی به مسئله مهارت آموزی در قانون خدمت وظیفه عمومی از جمله موارد دیگری بود که در این جلسه بر آنها تاکید شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول