اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

وزیر انرژی عربستان: تردیدی در تعهد اوپک پلاس برای ثبات بخشی به بازار وجود ندارد

وزیر انرژی عربستان در جریان نشست اوپک پلاس گفت: هیچ کس نباید در مورد تعهد اوپک پلاس به ثبات بخشی به بازارهای نفتی تردید کند.

وزیر انرژی عربستان: تردیدی در تعهد اوپک پلاس برای ثبات بخشی به بازار وجود ندارد

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس  به نقل از رویترز، وزیر انرژی عربستان در جریان نشست اوپک پلاس گفت هیچ کس نباید در مورد تعهد اوپک پلاس به ثبات بخشی به بازارهای نفتی تردید کند.

به گزارش فارس، روز گذشته گروه اوپک پلاس در مورد تضعیف چشم انداز تقاضا در مواجه با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا به همراه افزایش تولید لیبی گفتگو کردند.(جزئیات بیشتر)

اعضای این گروه هیچ تصمیم جدیدی برای اجرا از ژانویه 2020 نگرفتند. مقامات این گروه همچنان بر اجرای توافق به شیوه برنامه ریزی شده تاکید دارند.(جزئیات بیشتر)

پوتین و بن سلمان روز شنبه در مورد بازارهای انرژی و اجرای توافق اوپک پلاس گفت و گو کردند، این درحالی است که این دو مقام دو روز پیش از آن نیز در این زمینه تلفنی مذاکره کرده بودند.

بر اساس اعلام کاخ کرمیلین، «هر دو طرف بر تمایل بر ادامه همکاری نزدیک در این حوزه به منظور حفظ ثبات بازار جهانی انرژی تاکید کردند.»(جزئیات بیشتر)

این درحالی است که گفته می شود عربستان و روسیه هر دو به خاطر کاهش قیمت نفت در بازار جهانی و تبعات اقتصادی شیوع ویروس کرونا در مضیقه مالی هستند و از آنجا که تقاضای نفت در بازار جهانی به اندازه کافی در مسیر رشد قرار ندارد ممکن است شاهد شکل گیری یک جنگ دیگر بر سر قیمت نفت از سوی عربستان در بازار جهانی باشیم.(جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول