اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ویزیت رایگان نیازمندان در بیمارستان وقفی خدابنده

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده گفت: طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه ویزیت سرپایی بیماران در اورژانس بیمارستان امیرالمومنین خدابنده رایگان است.

ویزیت رایگان نیازمندان در بیمارستان وقفی خدابنده

علی ذوالقدر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: همزمان با آغاز دهه وقف طرح‌های متعددی در شهرستان خدابنده در حال اجراست.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه امسال برنامه‌های دهه وقف با در نظر گرفتن شرایط کرونا در حال اجرا است، تصریح  کرد: از ابتدای امسال هم رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان با تکیه بر اجرای نیات واقفان در کمک به نیازمندان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قیدار دارای موقوفات ارزشمندی در بخش‌های مختلف است، گفت: این شهر جزو معدود شهرهایی است که موقوفه است و از همین محل عواید بسیاری برای مردم شهرستان داشته است.

ذوالقدر با اشاره به ساخت چند پروژه عمرانی مهم در قیدار از جمله پیامبر اعظم یک و 2 و همچنین تالار احسان گفت: این پروژه‌ها از محل عواید موقوفات ساخته شده و برای رفاه مردم استفاده می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با بیان اینکه در حال حاضر نیز به مناسبت هفته وقف ویزیت رایگان بیماران در قیدار در حال انجام است، تصریح کرد: طبق هماهنگی به عمل آمده با ادارات اوقاف خدابنده طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه ویزیت سرپایی بیماران در اورژانس بیمارستان امیرالمومنین خدابنده رایگان است.

گفتنی است، شهر قیدار نبی (ع) به صورت تمام و کمال موقوفه است و در بین شهر‌های استان قیدار نبی (ع) دارای بیشترین موقوفه از نظر ارزش ریالی است، تعداد موقوفات این شهر قریب به ۵۰۴ مورد و تعداد رقبات آن نیز بیش از ۱۴ هزار مورد است.

از دیگر ویژگی‌های این شهر موقوفه حرم مطهر حضرت قیدار نبی (ع) است که اهمیت شهر را بیش از بیش افزایش داده و هر سال گردشگران و زائران مذهبی بسیاری را از همه نقاط کشور به خود جلب می‌کند.
 
انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول