اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

فرماندهان ارتش و سپاه در مقابل تهدیدات، آرایش دفاعی و تهاجمی دارند

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص) گفت: فرماندهان ارتش و سپاه با تلاش و مجاهدت دایمی و هم‌افزایی از طریق ترکیب قدرت ارتش و سپاه و با همه توان در مقابل تهدیدات، آرایش دفاعی و تهاجمی دارند تا هر تهدیدی را سرکوب کنند.

فرماندهان ارتش و سپاه در مقابل تهدیدات، آرایش دفاعی و تهاجمی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) در آستانه برگزاری رزمایش مدافعان گفت: مجموعه قدرت مورد نیاز کشور به فرمایش فرماندهی معظم کل قوا بر سه پایه شامل «قدرت دفاعی»، «ثبات و استحکام اقتصادی» و «توانایی و قوام فرهنگی» استوار است.

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نه تنها در این سه حوزه نقش فعال دارند، بلکه قدرت دفاعی را با رویکرد «بازدارندگی تهاجمی» ساماندهی و بنا کرده‌اند و قدرت دفاعی نیروهای مسلح ما بیشترین انطباق و تناسب را با «مولفه‌های فرهنگی ـ تاریخی» دارد.

چنانکه تاکنون در صحنه‌های رزمایش پدافند هوایی مشاهده کرده‌ایم فرماندهان و رزمندگان پدافند هوایی، تمامی اقدامات تهدیدآمیز دشمن را (همانند صحنه جنگ واقعی) سرکوب و خنثی خواهند کرد.

فرماندهان ارتش و سپاه با تلاش و مجاهدت دائمی و هم‌افزایی از طریق ترکیب قدرت ارتش و سپاه و با همه توان در مقابل تهدیدات، آرایش دفاعی و تهاجمی دارند تا هر تهدیدی را سرکوب کنند. نگاه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به آینده با وجود چالش‌ها و دشواری‌ها، با اعتماد به اتکال به خداوند متعال و پشتوانه عظیم ملت شریف ایران، سرشار از امید است. ما وقتی به 42 سال فراز و نشیب‌های گذشته نگاه می‌کنیم، به این نتیجه می‌رسیم آنچه پیش رو قرار دارد، به مراتب آسان‌تر از دشواری‌هایی است که ملت سرافراز ایران و نیروهای مسلح با توکل بر خداوند و تلاش و مجاهدت، پشت سر نهاده است.

نیروهای مسلح در این رویارویی سرنوشت‌ساز اولا با سخت‌کوشی سرسختانه از تمامی دستاوردهای انقلاب و تمامیت ارضی و استقلال کشور، در برابر تهدیدات دفاع خواهند کرد و ثانیا برای تحکیم ثبات سیاسی ـ امنیتی و توسعه قدرت دفاعی کشور تلاش خواهند کرد و با توکل به خداوند متعال مانع از تکرار تحقیر تاریخی ملت ایران و نیروهای مسلح همانند آنچه در دوران منحوس پهلوی در برابر قدرت‌های سلطه‌گر رخ داد، خواهند شد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول