اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

شهرک گلخانه‌ای در پرند احداث می‌شود

فرماندار رباط کریم گفت: احداث شهرک گلخانه‌ای در راستای تولید و اشتغالزایی نیاز مبرم شهرستان است که به زودی این مهم علاوه بر سهم برش شهرستانی محقق خواهد شد.

شهرک گلخانه‌ای در پرند احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، نظام ملکشاهی فرماندار شهرستان رباط‌کریم صبح امروز در نشستی در محل فرمانداری اظهار کرد: با توجه به این که برش شهرستانی ۲۵ هکتار برای ایجاد گلخانه سال جاری در نظر گرفته شده تاکنون توانسته‌ایم ۷ و نیم هکتار آن را اجرایی کنیم که ۵ هکتار آن به شکل خود اجرایی انجام شده و ۲ و نیم هکتار با تسهیلات بانک کشاورزی است که باید هر چه سریع‌تر برای رسیدن به حد مطلوب در نظر گرفته شده تلاش و اقدام شود.

وی گفت: علاوه بر برش شهرستانی، جواز تأسیس ۲۶ هکتار گلخانه از سوی واحد مهندسی جهاد کشاورزی صادر شده که در راستای ایجاد اشتغال باید برای این عدد را تا پایان سال به ۳۰ هکتار در سطح شهرستان برسانیم.

فرماندار رباط کریم با بیان ایجاد شهرک گلخانه مزید بر طرح احداثی اشاره شده در شهرستان، اظهار کرد: به جد دنبال مشخص شدن اراضی گلخانه‌ای با استفاده از آب تصفیه خانه در شهر پرند هستیم و طی رایزنی‌های انجام شده در کوتاه‌ترین بازه زمانی کارشناسان شرکت شهرک‌های کشاورزی استان تهران برای مشخص کردن میزان اراضی و آبیاری مورد نیاز در شهر پرند حضور خواهند یافت تا بتوانیم در سال جهش تولید در راستای اشتغالزایی گام اساسی برداریم.

ملکشاهی با تأکید بر حمایت از جهادگران اقتصادی در سال جهش تولید، عنوان کرد: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در سالی که به نام جهش تولید نامگذاری شده همه مسؤولان شهرستان مکلف هستند پای کار باشند چرا که جهش تولید جهاد اکبر است و عزم همگانی را می‌طلبد و هر شخصی در این مسیر کوتاهی کند خیانت به کشور و ظلم به وطن کرده است.

وی در پایان یادآور شد: احداث شهرک گلخانه‌ای در راستای تولید و اشتغالزایی نیاز مبرم شهرستان است که به زودی این مهم علاوه بر سهم برش شهرستانی محقق خواهد شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول