اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

نظارت بر روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اتوبوس‌های شهری

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از نظارت دقیق بر روند رعایت پروتکل های بهداشتی در اتوبوس های شهری قم خبر داد.

نظارت بر روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اتوبوس‌های شهری

امیر یزدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان این که خطوط اتوبوسرانی قم همزمان با شیوع کرونا برای چند ماه تعطیل شد اظهار کرد: آغاز به کار دوباره این خطوط از خرداد ماه سال جاری از سر گرفته شد و البته مشخص بود با توجه به کاهش استقبال مردم در استفاده از اتوبوس های شهری، شاهد کاهش درآمدها باشیم.

وی افزود: مشکل دیگر در اوایل راه اندازی مجدد خطوط اتوبوسرانی قم این بود که برخی همشهریان و راننده ها بر خلاف شیوه نامه های اعلام شده، اقدام به پرداخت و دریافت کرایه نقدی می کردند که البته این امر با نظارت های بیشتر و توصیه های مُکرّر کمتر شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم اضافه کرد: همشهریان قم به یاد دارند که در مهر ماه سال گذشته، دستگاه های جدید و نو به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اضافه شد که این امر با استقبال مردم همراه بود.

وی ادامه داد: آمار نشان می دهد که ما در بهمن ماه سال قبل به بیش از 30 درصد افزایش درآمد رسیدیم، اما همه گیری کرونا باعث تعطیلی فعالیت ناوگان اتوبوسرانی شده و در ادامه هم کاهش استقبال مردم سبب کاهش درآمدها شد.

یزدی با ابراز امیدواری درباره پایان همه گیری کرونا بیان کرد: ان شاء الله اگر به سمت نابودی این ویروس حرکت کنیم و البته اتوبوس های اورهال و تعمیر شده هم به ناوگان حمل و نقل عمومی قم اضافه شوند، آن گاه می توانیم با افزایش نظم در خطوط، مسافران بیشتری داشته باشیم و بتوانیم فاصله هزینه ای و درآمدی سازمان را به حداقل برسانیم.

وی گفت: آمار فعلی نسبت به خرداد ماه سال جاری نشان از افزایش 50 درصدی درآمدهاست، اما با این حال همچنان مشکلاتی درباره استفاده شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی و همچنین درآمدهای سازمانی وجود دارد و همه نگرانی ها برطرف نشده است.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول