اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

برپایی همایش حوزه انقلابی و منتظر در راستای تحقق گام دوم انقلاب

دبیر همایش منطقه‌ای حوزه انقلابی و منتظر گفت: در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر گام دوم انقلاب، همایش منطقه‌ای حوزه انقلابی و منتظر یکم آبان ماه در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.

برپایی همایش حوزه انقلابی  و منتظر در راستای تحقق گام دوم انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام محمدمهدی جاوید پیش‌ از  ظهر امروز در نشستی خبری اظهار داشت: همایش منطقه‌ای انقلابی و منتظر با حضور  بیش از هزار نفر از آقایان و بانوان طلاب از استان‌های یزد، هرمزگان، قم و و فارس در قالب فضای  مجازی و با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: تاکنون از مجموع ۵۰۰ اثر ارسالی به دبیرخانه همایش، ۲۵۹ اثر واجد بررسی که از این تعداد ۲۰۲ اثر علمی، تحقیقاتی و پژوهشی و ۵۷ اثر دیگر هنری بوده و تعداد آثار، نسبت به سال گذشته ۲.۵ درصد رشد داشته است.

دبیر همایش اظهار کرد: این همایش در چهار سطح حوزوی  برگزار می‌شود و آثار برگزیده  در قالب مکتوب و لوح فشرده  چاپ و در اختیار روحانیان و پژوهشگران  قرار می گیرد.

جاوید بیان داشت: بیشترین آثار رسیده به دبیرخانه همایش  در قالب فیلم، داستان، عکس، نقاشی، نرم افزار، و نیز آثار تحقیقاتی و علمی بوده  و استان فارس  بیشترین آثار را به خود اختصاص داده است.

همایش با رویکرد  پاسخگویی بیانات مقام معظم رهبری برگزار می‌شود

معاون امور روحانیت حوزه‌های علمیه نهاد رهبری در ادامه این نشست اظهار داشت: سخنران ویژه این همایش حجت الاسلام و المسلمین  علیرضا اعرافی؛ مسؤول و مدیر مرکز حوزه‌های علمیه کشور و آیت الله دژکام؛ نماینده ولی فقیه در فارس هستند.

حجت الاسلام عبدالصاحب امامی خاطرنشان کرد: همایش با رویکرد لبیک  به بیانات مقام معظم رهبری در مورد توجه به نیاز‌های روز است همچنین یادمان مرحوم آیت الله اسدالله ایمانی امام جمعه پیشین شیراز برگزار می شود.

وی متذکر شد: استان فارس به ویژه شیراز به عنوان دارالعلم ، دارای ظرفیت‌های  سیاسی، علمی و مذهبی، مکان مناسبی برای برگزاری چنین همایش‌هایی است.

انتهای پیام/ س/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول