اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کرونا بی‌رحمانه جان می گیرد/ مرگ ۷هم استانی دیگر در اثر کروناویروس در کرمانشاه

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان هفت نفر بوده است.

کرونا بی‌رحمانه جان می گیرد/ مرگ ۷هم استانی دیگر در اثر کروناویروس در کرمانشاه

مهدی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۷ بیمار جدید مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری و البته ۱۲۹ نفر بهبودیافته از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ۶۷۶ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند، گفت: ۵۵۴ آزمایش طی شبانه روز گذشته انجام شده که ۳۱۹ مورد از آن مثبت تشخیص داده شده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان هفت نفر بوده که با احتساب آن‌ها، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۷۶۸ نفر رسیده است.

وی در خصوص کیت‌های آزمایش، اضافه کرد: مطمئنا تعداد کیت‌ها به وفور نیست و طبق دستورالعمل وزات بهداشت از افرادی که لازم است آزمایش گرفته می‌شود و افردی هم که تمایل دارند با پرداخت وجه آزمایش از آن‌ها گرفته می‌شود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول