اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

فروش 60 درصد ظرفیت هواپیما از اول آبان/اعمال نرخ جدید بلیت تا یک هفته متوقف شد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در جلسه امروز با کمیسیون عمران مجلس ضمن تأکید بر فروش فقط 60 درصد ظرفیت هواپیماها از اول آبان، مقرر شد شرکت های هواپیمایی فعلا یک هفته قیمت بلیت را افزایش ندهند تا جلسه ای دیگر برگزار شود.

فروش 60 درصد ظرفیت هواپیما از اول آبان/اعمال نرخ جدید بلیت تا یک هفته متوقف شد

تورج دهقانی زنگنه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری جلسه امروز در مجلس شورای اسلامی با کمیسیون عمران درباره قیمت‌های بلیت هواپیما و پروازها، بیان کرد: امروز جلسه‌ای با کمیسیون عمران و با حضور مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی و انجمن شرکت های هواپیمایی برگزار شد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در باره خروجی این جلسه اظهار داشت: مقرر شد از روز پنجشنبه اول آبان ماه، شرکت‌های هواپیمایی موضوع فروش فقط ۶۰ درصد ظرفیت هواپیماها را رعایت و اجرا کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: همچنین مقرر شد شرکت های هواپیمایی یک هفته قیمت‌های بلیت را افزایش ندهند تا جلسه دیگری با حضور وزیر راه و شهرسازی، اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و همچنین مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی داشته باشیم.

به گزارش فارس پیش از این وزیر راه و شهرسازی خواستار ارائه صورت‌های مالی حسابرسی‌شده و مورد تایید شرکت های هواپیمایی در سال های ۱۳۹۷ و ۹۸ و 6 ماهه نخست ۱۳۹۹ به سازمان هواپیمایی کشوری شده بود تا بر اساس بررسی‌های مالی، تصمیمات لازم برای حمایت از ایرلاین‌ها گرفته شود.

محمد اسلامی با تأکید به لزوم کم‌ترین افزایش نرخ قیمت بلیت هواپیما گفته بود: بررسی‌هایی که سازمان هواپیمایی کشوری با همکاری انجمن شرکت‌های هواپیمایی انجام می‌دهد به‌زودی نرخ‌های جدید با رد نرخ اعلامی روزهای گذشته اعلام خواهد شد.

مهم‌ترین اخبار و دقیق ترین تحلیل‌های اقتصادی را در کانال فارس اقتصادی در پیام‌رسان‌ها بخوانید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول