اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

دانشگاهیان از کشورهای مخالف عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تجلیل می‌کنند/ راه‌اندازی پویش «دانشجویان ابراهیم»

پویش « دانشجویان ابراهیم» با حضور دانشجویان کشورهای جهان اسلام و با هدف قدردانی از دولت و ملت کشورهایی که حاضر به همدستی با حاکمان جنایتکار آمریکا و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نشدند، راه اندازی شد.

دانشگاهیان از کشورهای مخالف عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تجلیل می‌کنند/ راه‌اندازی پویش «دانشجویان ابراهیم»

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف پویش « دانشجویان ابراهیم» با حضور دانشجویان کشورهای جهان اسلام و با هدف قدردانی از دولت و ملت کشورهایی که حاضر به همدستی با حاکمان جنایتکار آمریکا و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نشدند، راه اندازی شد.

بر همین اساس دانشجویان بسیجی فردا ساعت 8 صبح روبه‌روی سردر دانشگاه صنعتی‌ شریف جمع خواهند شد و بعد از برگزاری ویژه برنامه های کوتاهی در میدان آزادی، در لانه جاسوسی سابق آمریکا حضور پیدا خواهند کرد تا با اتوبوسی که منقش به پرچم کشور فلسطین است، برای تقدیر از مردم و دولت های کشورهای یمن، پاکستان، فلسطین به سوی سفارت این کشورها حرکت کنند.

دانشجویان بعد از حضور در سفارتخانه کشورهای یاد شده، یک نامه به همراه یک شیشه حاوی خاک فلسطین را به سفرای کشورها هدیه خواهند داد.

از آنجایی که  تمرکز این برنامه بر روی مسئله قدس و اهمیت آن برای مسلمانان جهان است، دانشجویان در این حاضر در برنامه تصویر شهدای جهان اسلام را در دست خواهند داشت.

لازم به ذکر است این برنامه با هماهنگی با نهادهای مربوطه و با رعایت مسائل بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول