اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دولت بیمار را باید برای رفع مشکلات به حرکت واداریم

نماینده شهرکرد در مجلس با بیان اینکه باید با پاسخگو کردن قوه مجریه برای تلاش شبانه‌روزی و رفع مشکلات مردم کارها را پیش ببریم گفت: مجلس از اختیارات قانونی‌‌‌اش برای تحرک دولت استفاده خواهد کرد.

دولت بیمار را باید برای رفع مشکلات به حرکت واداریم

احمد راستینه نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: ‌ما در ماه‌های پایانی دولت قرار داریم و این ماه‌ها دولت شرایط ویژه‌ای را برای به اتمام رساندن پروژه‌ها پیش پای مردم قرار داده است.

نماینده شهرکرد در مجلس گفت: باید در ماه‌های پایانی دولت به قوه مجریه کمک کرد تا این قوه بتواند مشکلات مردم را حل و فصل کند. این در حالی است که مردم به شدت گرفتار هستند.

راستینه خاطرنشان کرد: باید با پاسخگو کردن دولت و کمک به قوه مجریه برای تلاش شبانه‌روزی و مضاعف اهداف را پیش ببریم.

** چرا عده‌ای نوای سازش و صلح سر می‌دهند ؟

وی تصریح کرد: چرا دولت در ماه‌های پایانی عمرش تلاش خود را مضاعف نمی‌کند و در شرایط جنگ اقتصادی که هم اکنون اعتماد به غرب جایگاهی ندارد باز هم نواهایی مبنی بر سازش و صلح به گوش می‌رسد.

**دولت به شدت بیمار است

راستینه گفت: ‌آنچه ملت را ناراحت کرده آن است که رئیس‌جمهور با وجودی که می‌داند از اعتماد به غرب حاصلی به دست نمی‌آید اما هر از گاهی با طرح این موارد کار و پیشرفت کشور را متوقف می‌کند.

وی افزود: گر چه دولت در بخش‌هایی به شدت بیمار است اما هنر مجلس آن است که با قدرت و پیگیری قانون، مشکلات مردم را دنبال کند. 

نماینده شهرکرد در مجلس گفت: ‌جریان غربگرا که همه دستاوردش در برجام فقط چند بیانیه سفارش شده اروپایی‌ها شده امروز در برابر ملت شرمسار باید باشد اما همین جریان غربگرا به بهانه‌های مختلف سعی می‌کنند از پاسخگویی رئیس قوه مجریه نسبت به عملکردش طفره رفته و به جای آن به سمت مظلوم نمایی برای دولت پیش بروند و بگویند اجازه ندادند دولت کارش را پیش ببرد.

**باید قوه مجریه را به تحرک واداریم

راستینه خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس با کسی تعارف ندارند و اگر ببینند دولت از خطوط اصلی در حال عبور است و بنا ندارد برای حل مشکلات مردم به صورت جدی وارد شود بی‌شک به وظایف قانونی‌مان عمل خواهیم کرد حتی اگر روزهای کمی از عمر دولت باقی مانده باشد.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس افزود: نمایندگان مجلس و رئیس قوه مقننه نشست‌های متعددی برای بررسی موضوعات داشته و در جلسات متعدد با وزرا و دستگاه‌های مختلف در کمیسیون‌های تخصصی مشکلات را پیگیری می‌کنیم؛ همه تلاش بر آن است که تک تک مشکلات و معضلاتی که ملت‌مان با آن دست به گریبان هستند، دولت را پاسخگو کرده و به تحرک واداریم و قوه مجریه به سمت کار و تلاش بیشتر هدایت کنیم.

**مجلس از وظایف قانونی‌‌‌اش برای حرکت بخشی به دولت استفاده خواهد کرد

وی گفت:‌ در دورانی که در جنگ اقتصادی قرار داریم همگان وظیفه داریم جریان خودی و ملت و مسئولین را برای مقابله با این جنگ همراه و متحد کرده و یک جریان واحد و متحد در برابر دشمن شکل دهیم.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: پیام نمایندگان به رئیس‌جمهور آن است که ما از وظایف قانونی‌مان برای حرکت بخشی به دولت استفاده خواهیم کرد و قوه مجریه موظف است در برابر این جریان نظارتی خود را پاسخگو بداند و اگر ببینیم این حرکت به ثمر نمی‌نشیند حتما به سمت ایفای وظایف مسئولیت بر اساس پتانسیل‌های قانونی به شکل دیگری دنبال خواهیم کرد ولی امروز در شرایط جنگ اقتصادی باید همگان به دولت کمک کنیم تا بتواند از شرایط سخت عبور کند و این کار وظیفه ملی و شرعی خود می‌دانیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول