اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

افتتاح پروژه‌های هوشمندسازی پلیس در قم/ بهره گیری از فناوری‌های برای جبران خلأ‌ها

فرمانده نیروی انتظامی از افتتاح پروژه‌های هوشمندسازی پلیس دراستان قم خبر داد و گفت: بهره گیری از فناوری‌های روز تا حد زیادی خلاء‌ها را جبران می‌کند.

افتتاح پروژه‌های هوشمندسازی پلیس در قم/ بهره گیری از فناوری‌های برای جبران خلأ‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های هوشمندسازی پلیس در استان قم ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و هفته ناجا اظهار کرد: نیروی انتظامی در همه ساعات و در تمام مکان‌ها بایستی حضور فعال و موثری داشته باشد که بحمداله این وظیفه را به خوبی انجام می‌دهد.

فرمانده ناجا تصریح کرد: طبق برنامه توسعه ششم به ازای هر هزار نفر بایستی 5 نیروی پلیس داشته باشیم که در حال حاضر حدود 50 درصد آن را داریم؛ اما با توجه به شرایط موجود کارکنان نیروی انتظامی سعی می‌کنند ماموریتشان را به بهترین نحو انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه بهره گیری از فناوری‌های روز می‌تواند تا حد زیادی خلاء‌ها را جبران کند، گفت: دقت و سرعت ماموران نیروی انتظامی در اجرای ماموریت‌ها بسیار حائز اهمیت است که باید این شاخص‌ها افزایش یابد.

اشتری با اشاره به بخشی ازفرمایشات فرمانده معظم کل قوا مبنی بر تاکید ایشان در بحث هوشمندسازی پلیس طی یک برنامه سه ساله خاطرنشان کرد: این مهم در دستور کار قرار گرفته و امروز نیز در استان قم شاهد افتتاح چندین پروژه در این زمینه هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به شعار هفته ناجا «با هم برای امنیت و سلامت» گفت:مجموعه نیروی انتظامی از همان روزهای نخست شیوع ویروس کرونا در کنار مدافعان سلامت در بحث مقابله با آن بوده است.

وی عنوان کرد: طی دیداری که اخیرا با وزیر بهداشت داشتیم وی تاکید کرد که ناجا بهترین یاور ما در مقابله با شیوع ویروس کرونا بود که در این زمینه برای سلامت مردم هر چه در توان داشت به کمک آورد.

اشتری با اشاره به اینکه ماموریت‌های پلیس توقف ناپذیر است، افزود: کارکنان نیروی انتظامی هر چه در توان دارند با جان و دل برای خدمتگزاری به مردم انجام می‌دهند و بر این باورند که هر چه وظیفه شان را بهتر انجام دهند نفعش برای جامعه بیشتر است.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول