اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

صرف ۴۰۰ میلیون تومان هزینه دارویی بین بیماران سخت‌درمان ملایر

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از تامین هزینه دارو و درمان بیماران سخت‌درمان ملایری همزمان با دهه وقف به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان خبر داد.

صرف ۴۰۰ میلیون تومان هزینه دارویی بین بیماران سخت‌درمان ملایر

حمیدرضا نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: همزمان با دهه وقف برنامه‌های مختلفی از جمله تهیه بسته‌های ارزاق و تامین هزینه دارو و درمان بیماران سخت درمان ملایر انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طی جلسه‌ای که با مجمع خیران سلامت ملایر و موسسه آل یاسین و اداره اوقاف انجام شد مشکلات بیماران سرطانی و صعب‌العلاج مطرح شد افزود: در این جلسه قرار شد همزمان با دهه وقف حمایت لازم از این بیماران توسط اداره اوقاف انجام شود.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر تصریح کرد: در این زمینه قرار است در دهه وقف مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان هزینه از سوی اداره اوقاف و از محل عواید موقوفات سیف‌الدوله در راستای نیت واقف به حساب بیماران برای کمک هزینه دارو و درمان واریز شود.

وی با بیان اینکه در این زمینه  با توجه  به شرایط و تایید پزشکان این واریز به حساب بیماران انجام می‌شود گفت:  این هزینه طی چند هفت انجام و به حساب این بیماران واریز می‌شود.

نوروزی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون نیز حدود ۷۰۰ میلیون تومان از سوی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر برای بخش درمان هزینه شده افزود: این هزینه شامل انواع تجهیزات و درمانی واقلام پیشگیرانه از جمله ماسک سه لایه،ماسک n۹۵، برانکارد، دستگاه تب‌سنج، دستگاه اکسیژن‌سنج ، شیلد و گان، لباس بیمارستانی، مواد ضدعفونی‌کننده و... بوده که برای خدمت به همشهریان در اختیار مجموعه بهداشت درمان شهرستان و مردم قرار گرفته است.

انتهای پیام/89013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول