اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

«فضای مجازی» لبه منطقه نبرد است

مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی هرمزگان گفت: فضای مجازی لبه جلویی منطقه نبرد است که تمام جریان انقلاب اسلامی با تمام جبهه کفر در این فضا در مقابل هم قرار گرفته‌اند.

«فضای مجازی» لبه منطقه نبرد است

عارف رئوفی، مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی هرمزگان در اختتامیه دوره توانمندسازی مدیران فضای مجازی و رسانه دانشگاه‌های فارس، هرمزگان و یزد، اظهار داشت: در حال حاضر انقلاب اسلامی با سرعت تمام به سمت اهداف خود و تمدن نوین اسلامی در حال پیشروی است.

وی افزود: آنچه که به‌عنوان رویکردهای مجموعه بسیج دانشجویی در جهت نقش‌آفرینی تخصصی در سیر پیشرفت انقلاب اسلامی هویداست در واقع نقش‌آفرینی تخصصی و پرداخت تخصصی به موضوعات برای حل مشکلات و ارائه نمونه موفق از یک دولت اسلامی و گذر از این مرحله است.

مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی هرمزگان گفت: فضای مجازی لبه جلویی منطقه نبرد است که تمام جریان انقلاب اسلامی با تمام جبهه کفر در این فضا در مقابل هم قرار گرفته‌اند فلذا از این جهت مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) فرمودند اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است.

رئوفی ادامه داد: هم به لحاظ مبانی و نرم افزار، هم به لحاظ ساختارسازی‌ها و طراحی فرآیندها و هم به لحاظ توانمندسازی منابع انسانی در سلسله مراتب تشکیلات از سازمان و نواحی گرفته تا بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها باید طرح‌ریزی مشخص و برنامه‌ریزی دقیقی را داشته باشند تا بتوان در این مسیر گام بردارند.

وی تصریح کرد: می‌توان از دوره توانمندسازی مدیران فضای مجازی و رسانه دانشگاه‌های فارس، هرمزگان و یزد به‌عنوان نقطه عطف و آغازی برای تحول‌آفرینی در فضای مجازی بسیج دانشجویی در مقطع پیش رو، یاد کرد.

مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی هرمزگان عنوان داشت: امیدواریم این دوره همان طور که سرآغاز هم افزایی و شبکه‌سازی منطقه‌ای بین سه استان بود، تداوم داشته باشد و به توانیم رویکردها و نوع نگاه جدیدی را که در بسیج دانشجویی شکل گرفته و مورد تایید رهبری است، ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول