اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کاهش میزان تصادفات در 6 ماهه نخست سال

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با اشاره به تصویب کلیات اصلاح میدان قائم بندرعباس، اجرای مصوبات شورای ترافیک در استان و هر یک از شهرستان ها را الزامی دانست.

کاهش میزان تصادفات در 6 ماهه نخست سال

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، رضا مدرس در حاشیه جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان با اشاره به جزئیات این نشست، گفت: در جلسه امروز، شهرداری بندرعباس گزارشی از روند اصلاحی و ایمن سازی بلوار ساحلی ساحلی و اقدامات انجام شده را ارائه کرد که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی استان گزارشی  از میزان تصادفات در 6 ماهه نخست سال جاری در این جلسه ارائه کرد، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، این آمار کاهش داشته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان همچنین از بررسی نقاط حادثه خیز درون و برون شهری در کلیه محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: بخش اعظمی از نقاط حادثه خیز احصا شده در سطح استان اصلاح شده و تعداد محدودی از این نقاط باقی مانده که در حال اصلاح است.

وی اضافه کرد: کلیات طرح اصلاحی میدان قائم (شهید باهنر) بندرعباس نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که با تصویب اعضا و برای بررسی جزئیات، مقرر شد حداکثر ظرف مدت 14 روز این طرح به کمیته فنی استان ارجاع داده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، با اشاره به عدم اجرای طرح مصوب شورای ترافیک شهرستان رودان از سوی شهرداری شهر رودان و با بیان اینکه اجرای طرح مصوب شورای ترافیک شهرستان ها برای همه نهادها و ارگان های مرتبط  الزامی است، بیان داشت: طرح ترافیکی ارائه شده از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی رودان که در شورای ترافیک این شهرستان مصوب شده بود برای بررسی بیشتر در نشست آتی شورای ترافیک استان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول