اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

12 درصد دانش‌آموزان آذربایجانی به اینترنت و برنامه شاد دسترسی ندارند

مدیر آموزش و پرورش بناب، گفت: 88 درصد دانش‌آموزان آذربایجان‌شرقی به اینترنت و شبکه شاد دسترسی دارند.

12 درصد دانش‌آموزان آذربایجانی به اینترنت و برنامه شاد دسترسی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حسین پارسامهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بناب  که با حضور نماینده مردم بناب و خوشه‌مهر در مجلس شورای اسلامی ترتیب یافته بود؛ اظهار داشت: 91 درصد دانش‌آموزان بناب به شبکه اینترنت و شبکه شاد دسترسی دارند که این میزان در استان آذربایجان‌شرقی 88 درصد است و این شهرستان 3 درصد نیز از میانگین استانی بالاتر است.

وی با اشاره به کمک‌های مؤمنانه مردم برای تأمین و تهیه لوازم تحریر دانش‌آموزان خواستار ساماندهی مراکز خیریه شهرستان برای شرکت در پویش کمک مؤمنانه شد.

مدیر آموزش و پرورش بناب، تصریح کرد: هم اکنون این شهرستان دارای 27 هزار و 223 دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی و یک‌هزار و 749 فرهنگی شاغل است و تاکنون یک‌هزار و 300 نیرو نیز در آموزش و پرورش بازنشسته شده‌اند.

پارسامهر ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های نماینده شهرستان و مجمع خیران مدرسه‌ساز شهرستان در خصوص احداث مدارس جدید متذکر شد: با پیگیری‌های به‌عمل آمده ظرف روزهای اخیر احداث 51 باب کلاس جدید درس در شهرستان بناب کلنگ‌زنی شده است.

بنابراین گزارش، در این جلسه شهریار فتحی فرماندار بناب بر بالا بردن کیفیت آموزش مجازی و برنامه شاد برای دانش‌ آموزان تأکید و خاطرنشان کرد: فرهنگیان عزیز نقش مهم و کلیدی در اجرای برنامه آموزش شاد دارند، از این رو فرهنگیان با اختصاص ساعات بیشتری به اجرای برنامه شاد در بالا بردن کیفیت آموزش و تربیت دانش‌آموزان گام بردارند.

انتهای پیام/60004/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول