اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

یک مقام فتح: سازش شتابزده امارات، سرکشی اسرائیل علیه فلسطین را بیش‌تر می‌کند

یک مقام سازمان آزادی بخش فلسطین سفر هیئت اماراتی به فلسطین اشغالی و امضای توافقنامه‌های همکاری میان دو طرف را شتابزدگی و اقدامی شرم آور توصیف کرد که موجب جسورتر شدن اشغالگران می‌شود.

یک مقام فتح: سازش شتابزده امارات، سرکشی اسرائیل علیه فلسطین را بیش‌تر می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) و همچنین جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اقدام امارات در اعزام هیئتی به فلسطین اشغالی و امضای توافقنامه‌های همکاری با رژیم صهیونیستی را شرم‌آور و موجب تشدید تجاوزگری رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

به گزارش رسانه‌های فلسطینی، «واصل ابویوسف» از مقامات ارشد سازمان آزادی بخش فلسطین گفت: امروز این سازشگری و اقدام شتابزده امارات در عادی سازی روابط خود با رژیم اشغالگر در شرایطی که دشمن اسرائیلی، حملات خود را به ملت فلسطین شدت بخشیده است، از یادها نخواهد رفت».

هیئتی از امارات عربی متحده امروز در تل آویو ۱۴ توافق همکاری را در فرودگاه «بن گوریون» و در حضور «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر دارایی آمریکا که همراه هیئت اماراتی بود، امضا کردند.

ابویوسف گفت: «این شتابزدگی امارات در سازش با رژیم اشغالگر با تشدید تجاوزگری این رژیم علیه فلسطینیان در تناقض است که از جمله آن ساخت و ساز (شهرک‌های صهیونیست نشین) در کرانه باختری و اعطای مجوز برای ساخت هزاران واحد مسکونی و رد حقوق ملت فلسطین است».

این مقام فلسطینی سازش امارات با رژیم صهیونیستی را مسئله‌ای شرم‌آور خواند و گفت: خبرهایی که از توافقنامه‌های دوجانبه خبر و هیئت‌هایی که بین امارات و اسرائیل در رفت و آمد هستند، هدف از همه این‌ها دادن جسارت و قدرت بیشتر به رژیم اشغالگر برای تشدید حملات و جنایات خود علیه ملت فلسطین و طغیان و سرکشی بیش‌تر است.

«حازم قاسم» سخنگوی حماس هم تاکید کرد که سفر هیئتی اماراتی به سرزمین‌های اشغالی رژیم صهیونیستی را برای ادامه کار الحاق تدریجی اراضی کرانه باختری ترغیب خواهد کرد.

 اولین هیأت رسمی امارات‌  امروز وارد فلسطین اشغالی شد. از جمله اعضای این هیئت، «حمید عبید الطایر» وزیر مشاور امارات در امور دارایی و «عبدالله بن طوق المری»‌ وزیر اقتصاد این کشور به عنوان رئیس هیئت اماراتی است.

«استیو منوشین» وزیر خزانه‌داری آمریکا  و «آوی برکویتز» نماینده ویژه آمریکا در امور غرب آسیا در این دیدار پنج ساعته از سرزمین‌های اشغالی حضور داشتند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول