اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

دیدار مسئولین اردکان با خانواده شهیدان دهستانی

به منظور تکریم از مقام شهدا، جمعی از مسئولین اردکان با خانواده شهیدان محمود و جلیل دهستانی دیدار کردند.

دیدار مسئولین اردکان با خانواده شهیدان دهستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، در راستای تکریم خانواده معظم شهدا، جمعی از مسئولین شهرستان اردکان به دیدار خانواده شهیدان محمود و جلیل دهستانی رفتند.

شرکت‌کنندگان در این برنامه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه در راستای صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا تجلیل کردند.

در این دیدار، خانواده شهیدان دهستانی نیز به بیان گوشه‌هایی از خصوصیات و ویژگی‌های اخلاقی و همچنین خاطراتی از شهیدان خود پرداختند.

گفتنی است؛ شهید محمود دهستانی در تاریخ ۱۲ اسفندماه سال ۱۳۶۲ در عملیات پدافندی در منطقه جفیر به فیض شهادت نائل آمد و همچنین شهید جلیل دهستانی نیز در تاریخ ۲۱ دی‌ماه سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ و در منطقه شلمچه به‌عنوان دومین شهید از این خانواده به شهادت رسید و پیکر مطهرش پس از تشییع باشکوه بر روی دستان مردم قدرشناس در گلزار شهدای اردکان و در کنار برادر شهیدش به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ ۹۰۰۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول