اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دستگاه قضا از مقابله ناجا با قاچاق قاطعانه حمایت می‌کند

دادستان عمومی و انقلاب قشم گفت: دستگاه قضا با قاطعیت از برخورد نیروی انتظامی با قاچاقچیان و مفسدان حمایت می‌کند.

دستگاه قضا از مقابله ناجا با قاچاق قاطعانه حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، رضا صفایی شامگاه امروز در آیین تجلیل از مجموعه نیروی انتظامی این جزیره در سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت: نیروی انتظامی در بین دستگاه‌های مختلف بیشترین ارتباط را با دستگاه قضایی دارد.

وی افزود: اقتدار، تدبیر و مهربانی سه رکن نیروی انتظامی است که از مجرای آن نظم و امنیت در جامعه تقویت خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم تصریح کرد: رائفت و مهربانی پلیس، مردمی بودن نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش نمود می‌بخشد.

صفایی ادامه داد: هماهنگ بودن با مراجع قضایی، نظارت بر زیرمجموعه و بازداشتگاه‌ها، آموزش مستمر نیروها، برخورد قاطع با مفسدان و قاچاقچیان از مهمترین مولفه‌هایی است که باید یگان‌های نیروی انتظامی مد نظر قرار دهند.

وی اضافه کرد: دستگاه قضا با قاطعیت از برخورد نیروی انتظامی با قاچاقچیان و مفسدان حمایت می‌کند و آزرده خاطر بودن این قشر از دستگاه قضا و نیروی انتظامی امری بدیهی است.

دادستان عمومی و انقلاب قشم با تاکید بر رعایت رافت اسلامی در مواجهه با مردم، بیان کرد: پلیس باید همچون پدری مهربان، پناهگاه شهروندان باشد.

نیروهای نظامی دژی مستحکم و پناهگاه مردم‌اند

حجت‌الاسلام میثم تارم امام جمعه قشم نیز در این آیین با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین(ع)، اظهار داشت: سربازان و نظامیانی که زیر مجموعه حاکم اسلامی باشند همچون دژی مستحکم و پناهگاهی برای مردم هستند.

وی افزود: نیروهای نظامی و انتظامی زینت بخش مدیران هستند و نفوذ و اقتدار را برای مسوولان به ارمغان می‌آورند.

امام جمعه شهرستان قشم ادامه داد: این یگان‌ها با تامین امنیت و فراهم آوردن بستر عمل به فرایض باعث عزت دین خواهند بود و با ایجاد امنیت راه‌ها تسهیل‌گر توسعه هستند.

به گزارش فارس، طی این آیین فرماندهان و معاونین یگا‌ن‌ها مختلف نیروی انتظامی و پایگاه دریابانی قشم از سوی سازمان منطقه آزاد قشم با اهدای لوح و شاخه گل تجلیل شدند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول