اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

۹ معین اقتصادی در مشهد کارت زرد گرفتند

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری مشهد گفت؛ پس از بررسی و ارزیابی عملکرد معین‌های اقتصادی شهرستان در اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی ۹ معین اقتصادی کارت زرد گرفتند.

۹ معین اقتصادی در مشهد کارت زرد گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری مشهد، شکوه میرشاهی در نشست معین‌های اقتصادی شهرستان که ظهر امروز با حضور دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی استان برگزار شد، اظهار کرد: مدل مثلث توسعه اقتصادی، فرهنگی الگویی است که استاندار سابق خراسان رضوی در استان با همت همه ارکان حاکمیت و فعالان اقتصادی آن را ایجاد کرد.

معاون فرماندار مشهد تصریح کرد: معین‌های اقتصاد مقاومتی به‌صورت داوطلبانه در طرح مثلث توسعه مشارکت دارند و به هیچ عنوان بخشنامه یا دستورالعمل دولتی در این ارتباط صادر نشده که فعالان اقتصادی را ملزم به مشارکت در این طرح کرده باشد.

وی خاطرنشان کرد: شاخص اصلی فعالیت معین‌ها مطالعه دقیق منطقه و انجام فعالیت‌هایی است که منجر به توسعه اقتصادی و فرهنگی جامعه هدف حوزه استحفاظی و ثبت آن در سامانه نهاد اقتصاد مقاومتی است که انتظار می‌رود معین‌های اقتصادی فعالیت خود در چارچوب موارد منطبق با این طرح بروزرسانی کنند.

میرشاهی بیان کرد: معین‌هایی که امکان برآورده کردن انتظارات ارکان ‌مثلث توسعه اقتصادی را نداشته باشند با سایر داوطلبان جایگزین می‌شوند.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول