اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

واگذاری ۹۲۴ واحد طرح اقدام ملی مسکن ایثارگران تا پایان دولت

فرماندار شهرستان رباط کریم با تأکید بر تسریع در روند پروژه و افتتاح ۹۲۴ واحد طرح اقدام ملی مسکن ایثارگران در شهر پرند گفت: دستگاه‌های متولی با تمهیدات در نظر گرفته شده و همت شبانه‌روزی باید تمام تلاش خود را برای پیشرفت فیزیکی این پروژه به کار بندند تا پیش از به پایان رسیدن دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری برسد.

واگذاری ۹۲۴ واحد طرح اقدام ملی مسکن ایثارگران تا پایان دولت

به گزارش خبرگزاری فارس، نظام ملکشاهی فرماندار رباط‌کریم روز سه‌شنبه در نشستی اظهار کرد: ایثارگران بهترین الگو برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند و ضرورت دارد نسل امروز به ویژه جوانان با روحیه ایثارگری آزادگان بیش از پیش آشنا شوند.

وی در ادامه با تأکید بر تسریع در روند پروژه و افتتاح ۹۲۴ واحد طرح اقدام ملی مسکن ایثارگران در شهر پرند گفت: کلنگ طرح اقدام ملی ایثارگران در فاز صفر پرند در شهریور ماه سال جاری با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دیگر مسؤولان استانی به زمین زده شد و بنا شد طی برنامه‌ریزی انجام شده، در سال ۱۴۰۰ افتتاح و تحویل خانواده ایثارگران شود. 

فرماندار رباط‌کریم ادامه داد: مطلوب است دستگاه‌های متولی با تمهیدات در نظر گرفته شده و همت شبانه‌روزی، تمام تلاش خود را برای پیشرفت فیزیکی این پروژه به کار بندند تا پیش از به پایان رسیدن دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری برسد.

ملکشاهی در ادامه با اشاره به این که این تعداد واحد تنها جوابگوی تعداد محدودی از ایثارگران خواهد بود، افزود: با صحبت‌های انجام شده و پیش‌بینی‌های لازم، تمام تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم با همکاری شرکت عمران پرند، بنیاد شهید و دیگر دستگاه‌های متولی در یکی از فازهای شهر، قطعه زمینی برای سکونت ۲ تا ۳ هزار نفر دیگر از ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا قرار دهیم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول