اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

ساختمان پزشکی قانونی گناوه چشم انتظار حمایت مسؤولین+فیلم

ساختمان پزشکی قانونی شمال استان بوشهر واقع در شهرستان گناوه پس از کلنگ زنی در سال ۹۷ تاکنون تنها ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

ساختمان پزشکی قانونی گناوه چشم انتظار حمایت مسؤولین+فیلم

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان گناوه، یکی از اداراتی که رابطه مستقیم با حادثه‌ها و حادثه دیدگان دارد پزشک قانونی است. در شمال استان بوشهر جایی که شهرستان‌های گناوه و دیلم قرار دارند تنها یک اداره پزشک قانونی وجود دارد، اما همین اداره هم، ساختمان ندارد و کمبود فضا باعث شده است تا حادثه دیدگان در فضایی تنگ و در صف‌های طویل زمان بسیار زیادی را جهت انجام کارهای اداری خود از دست بدهند.

عملیات ساخت ساختمان پزشک قانونی گناوه در سال ۹۷ آغاز شد اما با اتمام سازه آن تعطیل شد و بعد از سه سال همچنان در همان حالت اولیه باقی مانده است.

دکتر اسما امیریان مسؤول پزشک قانونی گناوه تنها با یک نیرو این اداره را به پیش می‌برد اما کمبود فضا باعث رنجش شهروندان شده است.

اسما امیریان در این رابطه اظهار داشت: متاسفانه به دلیل عدم وجود سالن تشریح و پرسنل اینکار، مجبوریم ما یک سری از فوتی‌ها را به مرکز استان انتقال دهیم.

مسؤول پزشکی قانونی شهرستان گناوه گفت: تکمیل و تجهیز ساختمان و همچنین تامین نیروی کادر پزشکی قانونی شهرستان گناوه از نیازهای واقعی مردم شمال استان بوشهر است.

وی افزود: ساخت ساختمان پزشکی قانونی شمال استان در شهرستان گناوه از سال ۹۷ با بودجه ملی شروع شد و تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که امیدواریم با حمایت مسؤولین هر چه سریع‌تر ساختمانی در خور شأن مردم فراهم شود.

 

 

به گزارش فارس، درصورت تکمیل این ساختمان و ایجاد فضای بیشتر، پرسنل و نیروی بیشتری جذب می‌شود که شرایط ایجاد کمیسیون را نیز به وجود می‌آورد ( تشکیل کمیسیون مستلزم حضور حداقل سه پزشک می‌باشد).

در ساختمان پیش ساخته پزشک قانونی گناوه هیچ امکاناتی برای مراجعه کنندگان وجود ندارد.چرا اعتبار پزشک قانونی نادیده گرفته شده است و تاکنون تنها ۳۰ درصد پس از گذشت دو سال پیشرفت فیزیکی داشته است؟ چه کسانی و در چه جایگاهی باید پاسخ‌گوی این ضعف‌ها باشند؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول