اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

پایان قهر 5 ساله اداره‌کل ورزش با شرق گلستان/ توسعه باید متوازن و متناسب با ظرفیت‌ها باشد

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به رویکرد جدید حاکم در اداره کل ورزش و جوانان گلستان، گفت: با حضور مدیرکل جدید ورزش و جوانان شاهد آشتی اداره کل با شرق استان و گنبدکاووس بودیم.

پایان قهر 5 ساله اداره‌کل ورزش با شرق گلستان/ توسعه باید متوازن و متناسب با ظرفیت‌ها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام محمود ترابی امروز در جمع قهرمانان پارالمپیک و پاراآسیایی گنبدکاووس با اشاره به اینکه این حجم از توفیقات توسط ورزشکاران جانباز و معلول برای گنبدکاووس افتخاری بزرگ است، اظهار کرد: همه ما موظف هستیم قدر قهرمانان عزیزمان را در رشته‌های مختلف مرتبط با جانبازان و معلولان دانسته از آنها حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه مجموعه خوبی در اداره کل ورزش و جوانان گلستان حاکم شده است، افزود: این اداره کل بالاخره از دوگانه‌نگری و قهر بودن با گنبدکاووس در حال خروج است.

امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه اداره کل ورزش و جوانان با روی کار آمدن مدیرکل جدید بعد از پنج سال با گنبدکاووس آشتی کرده است، خاطرنشان کرد: ما از همان ابتدا نیز نظرمان فقط این بود که نگاه به گنبدکاووس در حد نام و شان ورزش گنبدکاووس باشد که متاسفانه برخی به این موضوع نگاه مثبتی نداشتند.

ترابی با اشاره به اینکه ما با توسعه ورزش در هیچ کجای استان مخالف نیستیم و اتفاقا از همه توفیقات در شهرستان‌های مختلف خرسند می‌شویم، ادامه داد: حرف ما این است که باید به تناسب تزریق اعتبارات، تجهیزات و ... در شهرستان‌های مختلف به شهرستانی که پایتخت ورزش استان گلستان است یعنی گنبدکاووس نیز توجه درخور و شایسته‌ای شود.

وی خطاب به شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گنبدکاووس ضمن تشکر از حمایت این نهاد از ورزش والیبال در این شهرستان، گفت: انتظار ما این است وقتی از والیبال حمایت می‌شود به والیبال ساحلی، والیبال نشسته و والیبال بانوان بی‌توجهی صورت نگیرد زیرا همه دیده‌ایم که گنبدکاووس مهد والیبال در همه انواع و بخش‌هاست و حتی در والیبال ساحلی و نشسته توفیقات ملی و فراملی ما بیش‌تر نیز بوده است.

امام جمعه گنبدکاووس با تقدیر از «کمال‌الدین غلامی» رئیس سابق هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان این شهرستان، تاکید کرد: انتظار ما این است که ایشان در دوره مدیریتی «فرشید عاشوری» رئیس جدید این هیئت نیز کمک‌ها و حمایت‌های خود را از ورزشکاران و تیم‌های مختلف این حوزه دریغ نکنند.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول