اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

افتتاح100 واحد مسکونی مناطق سیل‌زده گمیشان با حضور سردار حزنی

آئین افتتاح متمرکز 100 واحد مسکونی مناطق سیل‌زده شهرستان گمیشان صبح امروز با حضور مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

افتتاح100 واحد مسکونی مناطق سیل‌زده گمیشان با حضور سردار حزنی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، با حضور سردار حزنی مراسم افتتاح متمرکز 100 واحد مسکونی مناطق سیل‌زده شهرستان گمیشان صبح امروز با حضور مدیران استانی و مردم این شهرستان برگزار خواهد شد.

 این پروژه جزء پروژه‌های اجرا شده توسط سپاه قدس استان گیلان به عنوان معین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان گمیشان بوده که  قرار است امروز صبح با حضور سردار حزنی مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی سپاه، سردار عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان و سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افتتاح شود.

گفتنی است دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ششم مهرماه امسال که در گلستان حضور یافه بود با اشاره به پروژه‌های محرومیت‌زدایی در گلستان، خاطرنشان کرد: یک‌هزار و ۷۱۰ پروژه عمرانی و ۲۴ هزار و ۶۶۴ پروژه غیرعمرانی با اعتبار ۱۹۰ میلیارد و ۶۵۸ میلیون تومان در گلستان ایجاد شده است.

سردار حزنی افزود: این پروژه‌ها در ساخت مسکن محرومان و مددجویان، احداث و مرمت مساجد، حوزه‌های علمیه، خانه عالم، در حوزه کشاورزی و ایجاد چاه آب، تعمیر و احداث مدارس بوده است.

وی با اشاره به شیوع کرونا ابراز کرد: کرونا هزینه‌های بسیاری را برای ما ایجاد کرد اما با کمک مردم و نهادهای دیگر توانستیم تاکنون در مهاراین بیماری موفق باشیم.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه با تاکید بر لزوم توجه به محرومان، گفت: سعی داریم اهدا هزار جهیزیه در بین زوجین محروم گلستانی را در برنامه های خود قرار دهیم.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول