اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

افتتاح و کلنگ‌زنی 3 پروژه ورزشی در قم

اداره کل ورزش و جوانان استان قم در روزهای پایانی هفته تربیت‌بدنی و ورزش سه پروژه ورزشی را در قم و بخش‌های تابعه افتتاح و کلنگ‌زنی می‌کند.

افتتاح و کلنگ‌زنی 3 پروژه ورزشی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، 26 مهر ماه هر سال در تقویم کشورمان روز تربیت‌بدنی و ورزش است و از این روز تا دوم آبان ماه به عنوان هفته تربیت‌بدنی و ورزش گرامی‌ داشته می‌شود و انتظار جامعه ورزش و علاقمندان به این عرصه مهم اجتماعی این است که مسوولان نگاه ویژه‌ای به ورزش داشته باشند.

هر ساله به این مناسبت برنامه‌های متنوعی توسط وزارت ورزش و جوانان و همچنین ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها، فدراسیون‌ها و هیات‌های ورزشی برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود تا هم ورزش قهرمانی و هم ورزش همگانی رونق و توسعه بیشتری پیدا کند اما امسال به دلیل شیوع کرونا اینگونه نیست.

در واقع تداوم شیوع ویروس کرونا هر برنامه‌ای که می‌شد در هفته تربیت‌بدنی و ورزش اجرا کرد را به حالت تعلیق درآورده اما در استان قم، اداره کل ورزش و جوانان قصد دارد از یک پروژه ورزشی بهره‌برداری کرده و دو طرح ورزشی جدید را کلنگ‌زنی کند، اتفاقی که می‌تواند بر سرانه فضاهای روباز و سرپوشیده ورزش قم بیافزاید.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده در اداره کل ورزش و جوانان استان قم قرار است از زمین‌های مینی‌گلف مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه نیروگاه قم بهره‌برداری شود، در حالی که برای احداث این زمین‌ها که شامل 9 پارت زمین بازی در فضایی به مساحت 400 متر مربع است، 600 میلیون ریال هزینه شده است.

همچنین همزمان با حضور مسوولان استان قم، دو طرح جدید اداره کل ورزش و جوانان کلنگ‌زنی خواهد شد، این طرح‌ها به دو زمین چمن مصنوعی به مساحت 1500 متر مربع با امکاناتی نظیر سکوی تماشاگر، روشنایی و رختکن ورزشکاران اختصاص دارد که در روستای علی‌آباد بخش جعفریه و همچنین در دستجرد از بخش خلجستان احداث خواهند شد و پیش‌بینی شده در سال 1400 مورد بهره‌برداری قرار بگیرند.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول