اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تشکیل 135 پرونده تخلفاتی در زنجان

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان زنجان از انجام 3 هزار و 960 مورد بازرسی در 6 ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل 135 پرونده شده است.

تشکیل 135 پرونده تخلفاتی در زنجان

اسماعیل مسلمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان برای جلوگیری از تخلفات صنفی در عرضه کالاهای اساسی و اقلام ضروری مردم، بازرسی‌ها گسترده و به طور مستمر در حال انجام است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان زنجان با اشاره به اینکه کاهش التهاب بازار مهم‌ترین رویکرد این سازمان در راستای اجرای طرح‌های نظارتی است، اضافه کرد: بازرسین به صورت ویژه و شبانه روزی بازرسی و نظارت از بازار را بر عهده دارند و با متخلفین به جد برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: رسته‌های هدف بازرسی در زنجان شامل عرضه کنندگان لوازم خانگی، عمده فروشان مواد غذایی، تولیدکنندگان ماسک و محلول ضدعفونی، عرضه کنندگان لاستیک، تولیدکنندگان و عرضه کنندگان مصالح ساختمانی و آهن آلات، فروشندگان میوه و تره بار، عرضه کنندگان گوشت و محصولات پروتئینی، تولیدکنندگان آرد و نان، عرضه کنندگان لوازم یدکی و روغن موتور، تولیدکنندگان شن و ماسه، عرضه کنندگان عایق‌های رطوبتی، محصولات فولادی، محصولات پتروشیمی، واحدهای بسته بندی مواد غذایی، تولیدکنندگان محصولات لبنی، عرضه کنندگان نهادهای دامی است.

مسلمی از انجام 3 هزار و 960 مورد بازرسی در 6 ماهه نخست امسال خبر داد و افزود: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل 135 پرونده شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان زنجان اضافه کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 32 درصد افزایش در زمینه تشکیل پرونده‌ها وجود دارد به طوری که در نیمه نخست سال 98، 102 پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی گفت: ارزش ریالی پرونده‌های متشکله در سال جاری 26 میلیارد و 578 میلیون ریال بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2 هزار درصد رشد داشته است.

مسلمی عنوان کرد: ارزش ریالی پرونده‌های متشکله در نیمه نخست سال 98، بالغ بر یک میلیارد و 202 میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول