اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی به پویش پازل ایران همدل پیوست

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی به پویش پازل ایران همدل پیوست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی به پویش پازل ایران همدل پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز با پیوستن به پویش پازل ایران همدل، اظهار امیدواری کرد با مشارکت آحاد جامعه در انواع طرح‌های خیرخواهانه و نوع‌دوستانه، شاهد برخورداری کودکان و نوجوانان خانواده‌های کم برخوردار از امکانات آموزشی برای کودکان لازم‌التعلیم تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد و دیگر موسسات واقعی خیریه باشیم.

 وی افزود: لازم است با تدارک بسیج امکانات از ناحیه دولتمردان  و به همت خیران و نیکوکاران و با همدلی و همراهی مردم فهیم، دورنمای روشنی از آموزش، تربیت و  مهارت‌آموزی را به‌صورت علمی و عملی در این قشر از جامعه شاهد باشیم.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه هرگونه طرح، برنامه و حرکت‌های مرتبط با آموزش، تربیت و مهارت‌آموزی کودکان و نوجوانان همگام با آموزه‌های دینی، قابل تحسین است، خاطرنشان کرد: با اجرای مناسب و مطلوب پویش پازل همدلی و تداوم طرح‌های دیگر متناسب، موانع موجود بر سر راه آموزش و تربیت کودکان و نوجوانان برداشته شود. 

 وی افزود: مطمئن هستم با اراده دست‌اندرکاران ذی‌ربط و به اهتمام خیران و نیکوکاران شریف و فهیم استان با افتخار می‌توانیم در کوتاه‌مدت به شهر و استانی عاری از خانواده‌های کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل دست یابیم.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: هیچ کودک و نوجوانی در هیچ جایی از میهن اسلامی، نباید به جهت عدم توانایی و نیازمندی از چرخه نظام آموزش به دور باشد.

لازم به ذکر است،کمپین پازل همدلی، بزرگترین چیدمان مهربانی با شعار " قطره قطره جمع گردد، همدلی معنا شود " توسط بهزیستی آذربایجان‌شرقی همزمان با سراسر کشور در راستای پویش ایران همدل  با هدف تامین لوازم‌التحریر مورد نیاز کودکان و دانش‌آموزان تحت پوشش اجرا می‌شود.
 

 

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول