اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ثبت‌نام بیش از ۱۰ هزار نفر در طرح مسکن ملی/ ۲۸ هزار واحد مسکن مهر در همدان آماده تحویل

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه ۱۵ هزار و ۹۵۰ نفر از ثبت‌نام کنندگان طرح ملی مسکن واجد شرایط بودند گفت: پس از بررسی نهایی ۱۰ هزار و ۴۴۳ نفر تایید شدند.

ثبت‌نام بیش از ۱۰ هزار نفر در طرح مسکن ملی/ ۲۸ هزار واحد مسکن مهر در همدان آماده تحویل

داریوش حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن در سطح استان اظهار کرد: طی سه مرحله ۱۸ هزار و ۹۷۴ نفر در این طرح ثبت‌نام کردند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۱۴ هزار و ۵۰۸ نفر در همدان و ملایر ثبت‌نام کرده‌اند گفت: ۴ هزار و ۴۰۶ نفر در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر در این طرح شرکت کرده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به اینکه ۱۵ هزار و ۹۵۰ نفر آنان واجد شرایط بودند تصریح کرد: پس از بررسی نهایی ۱۰ هزار و ۴۴۳ نفر تایید نهایی شده‌اند.

وی در خصوص پروژه‌های مسکن مهر نیز گفت: از ۲۹ هزار و ۳۹۴ واحد مسکن مهر در استان، ۲۸ هزار و ۲۶ واحد افتتاح و تحویل شده و ۹۲۸ واحد باقی مانده است.

حسینی برای سهولت کار در بخش مسکن مهر تاکید کرد: شهرداری در صدور پایان کار پروژه‌های مسکن مهر تسریع بخشد و حذف کمیسیون ماده ۱۰۰ در خصوص پروژه‌های مسکن مهر را اعمال کند.

وی با اشاره با پروژه‌های فاقد متقاضی نیز گفت: در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر یک‌هزار و ۵۰۳ واحد در قالب ۵۸۱ قطعه تفکیکی بوده که مقرر شد آن دسته از پروژه‌هایی که متقاضی دارند جدا شده و مابقی در طرح اقدام ملی مسکن واگذار شود.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول