اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

سپاه در زلزله، طوفان و سیل تمام توان خود را برای خدمت‌رسانی به کار گرفته است

دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در زلزله، در طوفان و در سیل تمام توان خود را به کار گرفتیم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمت‌رسان مردم باشیم.

سپاه در زلزله، طوفان و سیل تمام توان خود را برای خدمت‌رسانی به کار گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار سیدضیاءالدین حزنی در آیین افتتاح ۱۰۰ واحد مسکونی گمیشان اظهار کرد: در سپاه باید افتخار کنیم که کنار همه وظایف و ماموریت‌های قانونی  خود در کنار مردم ایران اسلامی بوده‌ایم.

ویبا بیان اینکه در زلزله، در طوفان و سیل سپاه تمام توان خود را به کار گرفته تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات مردم برطرف شود، تصریح کرد:  مجموعه سپاه پاسداران بالاترین عبادات را خدمت به مردم می‌داند. 

دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه نینوا استان گلستان تاکنون  یک‌هزار و ۷۱۰ پروژه عمرانی در این استان با بیش از ۱۹۰ میلیارد تومان افتتاح کرده است.

حزنی خاطرنشان کرد: مردم اگر از اقدامات ما احساس رضایت داشته باشند خداوند نیز از ما راضی خواهد بود و ما باور داریم یکی از بالاترین عبادات خدمت به مردم است.

وی ادامه داد: یکی از کارهای ارزشمندی که در استان گلستان صورت گرفت این بود که ما همگی با همدیگر و کنار یکدیگر کار کردیم.

دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه استان‌های خراسان‌رضوی و گیلان به عنوان معین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این استان فعالیت داشتند. 

حزنی افزود: در حال برنامه‌ریزی برای پروژه بزرگ توزیع جهیزیه برای مردم شریف و نجیب استان هستیم تا از نظر معیشتی هم کنار مردم باشیم.

با حضور سردار حزنی مراسم افتتاح متمرکز 100 واحد مسکونی مناطق سیل‌زده شهرستان گمیشان صبح امروز با حضور مدیران استانی و مردم این شهرستان برگزار شد.

 این پروژه جزء پروژه‌های اجرا شده توسط سپاه قدس استان گیلان به عنوان معین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان گمیشان بوده که  قرار است امروز صبح با حضور سردار حزنی مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی سپاه، سردار عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان و سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افتتاح شد.

انتهای پیام/2307/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول