اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

استاندار تهران: تنها ۵ درصد اعتبارات تملک و دارایی نیازهای نیروی انتظامی استان را تأمین می‌کند

استاندار تهران گفت: تنها ۵ درصد اعتبارات تملک و دارایی برای تأمین نیازهای نیروی انتظامی استان در شورای برنامه‌ریزی درنظر گرفته می‌شود.

استاندار تهران: تنها ۵ درصد اعتبارات تملک و دارایی نیازهای نیروی انتظامی استان را تأمین می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، انوشیروان محسنی‌بندپی استاندار استان تهران پیش از ظهر امروز در جلسه مشترک با مسؤولان اجرایی و انتظامی شرق استان تهران در محل ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان، اظهار کرد: امروز تأمین امنیت، سلامتی و معیشت مردم، سه مؤلفه اصلی در فعالیت تمامی مسؤولان است و شعار سال نیروی انتظامی مبنی بر همه با هم برای امنیت و سلامت بر اساس این مؤلفه تعیین شده ‌است.

وی گفت: امروز با اطمینان ادعا داریم که از کشوری امن برخوردار هستیم و فعالیت و پویایی در حوزه تولید همین امر است و حس اعتماد و رضایت‌مندی مردم نسبت به عملکرد پلیس بالا رفته است و این نیرو در راستای تحقق حقوق شهروندی گام بر می‌دارد.

استاندار تهران بیان کرد: بی‌شک نیروی انتظامی به پشتوانه چهار دهه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و کسب تجارب ارزشمند و تحولات صورت گرفته در این نیرو، توانسته اعتماد مردم را جلب کرده و بهترین خدمات را به مردم ارائه دهد.

محسنی‌بندپی با بیان اینکه ۵ درصد اعتبارات تملک و دارایی برای تأمین نیازهای نیروی انتظامی استان در شورای برنامه‌ریزی درنظر گرفته می‌شود، عنوان کرد: در استان تهران و شهرستان‌ها شاهد فقر منابع هستیم و در قیاس با شهرستان‌های سایر استان‌ها امکانات فرمانداری‌های استان در حد بخش هم نیست و تهران با ۴ استان ارتباط دارد و در زمان تعطیلات آخر هفته پلیس راهور استان علاوه بر ایفای وظایف درگیر این مشکل است و تأمین امنیت معیشت و سلامت اصلی‌ترین راهبرد دولت در سال ۹۹ استان است.

وی در پایان گفت: مهم‌ترین سرمایه نیروی انتظامی که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر آن تأکید دارند، حس اعتماد و اطمینان مردم به پلیس است چرا که مردم پلیس را به عنوان یک یار مهربان و ضامن آسایش خود می‌دانند که مقتدرانه و با انگیزه در راستای ایفای حقوق شهروندی با بی‌قانونی برخورد می‌کند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول