اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

خرید توافقی کلزای فیروزآباد بیش از تضمین دولت

سرپرست جهاد کشاورزی فیروزآباد از خرید توافقی محصول کلزای تولیدی کشاورزان به قیمت 5 درصد بیشتر از قیمت خرید تضمینی دولت خبر داد.

خرید توافقی کلزای فیروزآباد بیش از تضمین دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، سیدکاظم موسوی با اشاره به این‌که شرکت نوید خلیج‌فارس پس از عقد قرارداد با کشاورزان کلزاکار محصول کلزای تولیدی کشاورزان به قیمت ۵ درصد بیشتر از قیمت خرید تضمینی دولت خریداری می‌کند، اظهار داشت: چنان چه قیمت خرید تضمینی کلزا توسط دولت مجدد افزایش یابد، این افزایش ۵ درصدی به قوت خود باقی می‌ماند.

وی افزود: پس از انعقاد قرارداد یک شرکت با کشاورزان، به ازای هر هکتار کشت کلزا تسهیلات بدون بهره به مبلغ ۳۵ میلیون ریال در دو مرحله در اختیار کلزاکاران قرار می‌دهد.

سرپرست جهاد کشاورزی فیروزآباد ادامه داد: کلزاکاران پس از انعقاد قرارداد با شرکت، متعهد به فروش کلزای خود به شرکت خواهند شد و مبلغ تسهیلات از قیمت نهایی پرداختی به کشاورز کسر خواهد گردید.

موسوی اظهار کرد: کشت کلزا در شهرستان فیروزآباد از نیمه مهر ماه آغاز و تا پایان آبان ماه ادامه داشته که عقد قرارداد توسط نماینده شرکت و کلزاکاران به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش فارس قیمت خرید تضمینی کلزا توسط دولت با نرخ هفت هزار و ۸۰۰ تومان معین شده که شهرستان فیروزآباد مهم‌ترین قطب استان فارس در تولید دانه روغنی کلزا می‌باشد.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول