اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

عملیات روکش آسفالت گردنه اسدآباد در حال انجام است

معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از انجام عملیات آسفالت گردنه اسدآباد خبر داد.

عملیات روکش آسفالت گردنه اسدآباد در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حمید پرورشی خرم ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هم اکنون عملیات آسفالت گردنه اسدآباد در حال انجام است اظهار کرد: امیدوار هستیم تا قبل از آغاز فصل سرما و بارندگی‌ها این عملیات به اتمام برسد.

وی بیان کرد: به منظور ارتقای ایمنی و جلوگیری از پرت شدگی و واژگونی وسایل نقلیه، در سال جاری به شکل امانی سرتاسر گردنه با ایجاد حفاظ خاکی بازدارنده ایمن سازی شده است.

معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان ادامه داد: گردنه اسدآباد به عنوان کریدور مرکز به غرب کشور، یکی از طولانی‌ترین گردنه‌های کشور با بار ترافیکی سالانه حدود ۲۵ میلیون خودرو است.

وی  یادآور شد: تعریض مسیر گردنه اسدآباد از سوی اداره راه و شهرسازی و اجرای حفاظ بتنی برای ارتقای ایمنی و نصب روشنایی این محور از سوی اداره راهداری همدان از برنامه‌های اصلی به منظور ارتقای ایمنی این محور است.

پرورشی‌خرم با اشاره به آمادگی کامل راهداران و راهدارخانه‌های استان همدان در فصل زمستان تأکید کرد: برنامه‌ریزی‌های شبکه راهداری استان به ویژه برنامه‌ریزی برای حفظ ایمنی و جریان پیوسته ترافیک در زمستان از درجه بالایی از اهمیت و حساسیت زیادی برخوردار بوده و اقدامات لازم در این زمینه انجام شده است.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول