اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

دورکاری کارمندان آمازون 6 ماه دیگر هم تمدید شد

شرکت آمازون اعلام کرد کارمندانی که دورکار بوده‌اند، می‌توانند تا پایان ماه ژوئن سال آینده همچنان با همین روش به فعالیت خود ادامه دهند.

دورکاری کارمندان آمازون 6 ماه دیگر هم تمدید شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از بیزنس‌اینسایدر، شرکت آمازون  اعلام کرد کارمندانی که دورکار بوده‌اند، می‌توانند تا پایان ماه ژوئن سال آینده همچنان با همین روش به فعالیت خود ادامه دهند.

بلومبرگ روز سه شنبه گزارش داد و  بیزنس‌اینسایدر تأیید کرد، آمازون به برخی از کارمندان این امکان را می‌دهد که تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۱ دورکار باشند.

سخنگوی آمازون به این وبسایت خبری گفت: کارمندانی که هم اکنون وظیفه‌ای برعهده دارند که از خانه قابل انجام است، می‌توانند تا پایان ژوئن ۲۰۲۱ میلادی به همین شیوه به فعالیت ادامه دهند.

کارگران انبار آمازون علی‌رغم نگرانی‌های مکرر در مورد اقدامات بهداشتی و ایمنی شرکت، در تمام مدت زمان بیماری همه گیر  کرونا به کار حضوری خود ادامه داده‌اند.

آمازون به لیست فزاینده شرکت‌های بزرگ فناوری می‌پیوندد که به بیشتر کارمندان شرکت خود اجازه می‌دهند از راه دور به وظایف سازمانی خود عمل کنند.

سخنگوی این شرکت همچنین گفت: «ما بودجه و منابع قابل توجهی را سرمایه گذاری کرده‌ایم تا کسانی که ترجیح می‌دهند به دفتر مراجعه کنند، ایمن باشند».

آمازون با ادامه شیوع ویروس کرونا در سراسر ایالات متحده، تاریخ بازگشت به کار  کارمندان خود را چندین بار تمدید کرده است. در ماه آوریل ، آمازون تاریخ برگشت کارمندان به محیط کار را ۲ اکتبر تعیین کرد، اما در ماه ژوئیه آن را اصلاح و مجدد تمدید کرد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول