اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

غیبت کاپیتان سپاهان در اردوی تهران/ نویدکیا در انتظار تعامل کیانی و مدیران

هافبک با تجربه تیم فوتبال سپاهان در اردوی چندروزه زردپوشان غایب بود.

غیبت کاپیتان سپاهان در اردوی تهران/ نویدکیا در انتظار تعامل کیانی و مدیران

به گزارش خبرنگارورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال سپاهان اصفهان برای برگزاری یک بازی دوستانه و همچنین پشت سرگذاشتن تست‌های پزشکی پیش فصل در مرکز ایفمارک اردویی چندروزه را در تهران برپا کرد.

شاگردان نوید کیا که دوشنبه شب وارد تهران شدند، روز گذشته به ایفمارک رفتند و امروز هم یک بازی دوستانه را پشت درهای بسته مقابل سایپا انجام می‌دهند. زردپوشان امشب و پس از این مسابقه دوستانه با اتوبوس اختصاصی به اصفهان بر می‌گردند.

این در حالی است که مهدی کیانی کاپیتان سپاهان در اردوی تهران حضور نداشت. کیانی که دو فصل دیگر با باشگاه اصفهانی قرارداد دارد، در مذاکرات جدید خواهان افزایش مبلغ قراردادش شده اما مدیران سپاهان به او اعلام کرده‌اند بر اساس توافق قبلی حاضر به ادامه همکاری هستند. از طرفی محرم نویدکیا هم به کیانی اعلام کرده علاقه مند به حفظ او در تیم است اما باید در ابتدا مشکلش را با باشگاه حل و فصل کند و بعد به مجموعه تیم اضافه شود.

به این ترتیب باید دید که هافبک با تجربه زردپوشان و مدیران باشگاه در نهایت چگونه به تعامل برای ادامه همکاری درلیگ بیستم می‌رسند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول