اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بردسکن دارای ۱۳ شهید ناجا است

فرمانده انتظامی بردسکن با بیان اینکه این شهرستان دارای ۱۳ شهید ناجا است، گفت: نیروی انتظامی در دوران ۸ سال دفاع مقدس رشادت و ایثارگری‌های بسیاری را از خود به نمایش گذاشته است.

بردسکن دارای ۱۳ شهید ناجا است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمود مختاری ظهر امروز در نشست خبری که در دفتر فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان برگزار شد، با تبریک هفته ناجا با شعار «همه برای امنیت و سلامت»، اظهار کرد: نیروی انتظامی یکی از نیروهای سازمان یافته بزرگ کشوری است، با وجود وظایف متنوع، این سازمان به‌خوبی درخشیده و ماموریت‌ها را به درستی انجام داده است.

فرمانده منطقه انتظامی بردسکن با بیان اینکه بیش از 70 هزار هکتار از مساحت این شهرستان کویر است، گفت: توسعه امنیت کویر یکی از برنامه‌های نیروی انتظامی است و در کنار تهدیداتی که کویر دارد باید با استفاده از حوزه گردشگری و حضور سرمایه‌گذاران آن را به یک فرصت تبدیل کرد.

وی با گرامیداشت هفته ناجا، ادامه داد: 35 برنامه فرهنگی، مذهبی و انتظامی در بردسکن برگزار می‌شود.

مختاری افزود: دیدار با فرماندار و امام جمعه شهرستان، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدای ناجا، دیدار با روحانیون، کوهپیمایی، دیدار با فرزندان ایتام، صبحگاه مشترک و حضور در نماز جمعه از جمله برنامه‌های شاخص است که همزمان هفته نیروی انتظامی در نظر گرفته شده است.

فرمانده انتظامی بردسکن با بیان اینکه این شهرستان دارای ۱۳ شهید ناجا است که در دوران انقلاب به شهادت رسیده‌اند، گفت: نیروی انتظامی در دوران ۸ سال دفاع مقدس رشادت و ایثارگری‌های بسیاری را از خود به نمایش گذاشته است.

وی افزود: با اجرای گشت‌های هدفمند جرایم را در حوزه استحفاظی بردسکن به حداقل خواهیم رساند. 

مختاری ادامه داد: با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بسیار خوبی که در این شهرستان در حوزه معادن وجود دارد با ارتقای امنیت، می‌توان تولید و جهش را در این بخش‌ها فراهم کرد.

فرمانده انتظامی بردسکن یادآور شد: ماموران انتظامی بردسکن در تمامی محورهای مواصلاتی این شهرستان به صورت محسوس و نامحسوس حضور دارند.

وی با بیان اینکه تمامی محورهای بردسکن تحت کنترل پلیس است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی یکی از نهادهایی است که از ابتدا در کنار دیگر دستگاه‌های اجرایی و خدماتی کنار مدافعان سلامت به وظایف خود عمل کرده و این به جهت اهمیتی است که برای سلامت و امنیت که مکمل یکدیگر هستند، داریم.

مختاری بیان کرد: نیروی انتظامی به عنوان متولی اصلی نظم و امنیت در جامعه سعی می‌کند با اقدامات خود در راستای تولید و صیانت از امنیت جامعه، در مسیر جهش تولید در این خصوص حرکت کند.

سال گذشته رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران بردسکن در جمع خبرنگاران گفت: از مجموع 300 شهید دفاع مقدس در بردسکن 75 درصد آن‌ها در سن جوانی بین 18 تا 26 سال به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند، این در حالی است که ۱۷ شهید دفاع مقدس در بردسکن از نیروی انتظامی این شهرستان هستند.

انتهای پیام/ 70050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول