اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

رشد چشمگیر کشف سرقت در بسطام

فرمانده انتظامی بخش بسطام شاهرود گفت: شاخص کشف وقوع جرائم سرقت در بخش بسطام پس از به‌کارگیری نیروی تخصصی، از موفقیت بسیار بالایی برخوردار شد.

رشد چشمگیر کشف سرقت در بسطام

به گزارش خبرگزاری فارس از بسطام، حمیدرضا شاه‌محمدی فرمانده انتظامی بخش بسطام ظهر امروز هم‌زمان با هفته نیروی انتظامی و در نشست مشترک مسؤولان حوزه شهری و بخش بسطام اظهار کرد: شاخص کشف وقوع جرائم سرقت در بخش بسطام پس از به‌کارگیری نیروی تخصصی، از موفقیت بسیار بالایی برخوردار شد.

در این نشست که با حضور معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان شاهرود، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بسطام و رئیس شورای بخش بسطام انجام شد، مسؤولان ضمن تبریک این هفته به پرسنل نیروی انتظامی بخش بسطام، از تلاش این نهاد در برقراری نظم و امنیت تقدیر کردند.

بخشدار بسطام ضمن تشکر بابت موفقیت نیروی انتظامی بخش بسطام در کشفیات مواد مخدر و دستگیری سارقان سابقه‌دار در سال ۹۹، از تلاش فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود در راستای توسعه پایش آنلاین در روستاها خبر داد.

محمد سلیمان‌پور، شهردار بسطام هم با عرض تبریک هفته نیروی انتظامی با ویژه برشمردن مقوله امنیت و آرامش تأکید کرد: مدیریت شهری بسطام با تمام توان جهت تقویت امنیت در حوزه شهر بسطام آمادگی کامل جهت همراهی با پرسنل این یگان را دارد.

شهردار بسطام همچنین از تعامل سازنده پلیس راهور بسطام در مشاوره و همکاری جهت تهیه طرح شناسنامه ترافیکی شهر بسطام، قدردانی کرد.

در پایان این جلسه، تعدادی لوح سپاس به‌منظور تقدیر از پرسنل منتخب این فرماندهی انتظامی، به وی اهدا شد.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول