اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

ماسک برای کارمندان الزامی است/پذیرش ارباب رجوع بدون ماسک ممنوع

استاندار قم در پاسخ به خبر عدم رعایت 6 درصدی ماسک زدن در بین کارمندان استان گفت: استفاده از ماسک در ادارات استان و در بین کارمندان باید به 100 درصد برسد و این امر تنها یک توصیه نیست، بلکه یک الزام است.

ماسک برای کارمندان الزامی است/پذیرش ارباب رجوع بدون ماسک ممنوع

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم در نشست ستاد مدیریت بحران با گلایه از 18 دستگاه استان درباره رعایت شیوه نامه های بهداشتی کرونایی بیان داشت: تردیدی نیست که رعایت این شیوه نامه ها نوعی از رعایت حق الناس است.

محمدرضا گروسی ادامه داد: با توجه به فعالیت بیش از 50 کارگروه و کمیته در فعالیت های اجرایی استانداری و دیگر نهادهای اجرایی و همچنین در راستای تحقق دولت الکترونیک، می توان با تمهید زیرساخت های لازم در همه ادارات، جلسات بسیاری از این کارگروه ها و کمیته ها را به شکل غیرحضوری برگزار کرد.

وی افزود: البته باید تدبیری هم اندیشیده شود که این جلسات غیرحضوری اولویت دار تلقی شده و در ارزیابی عملکردها نیز لحاظ شود.

گروسی همچنین گفت: آمار نشان می دهد که شیوه نامه های بهداشتی و بویژه ماسک زدن توسط 94 درصد از کارمندان و کارکنان ادارات استان رعایت می شود.

در ادامه این نشست، استاندار قم با بیان این که ماسک نزدن 6 درصد از کارمندان استان به هیچ وجه پذیرفته نیست تصریح کرد: الزام استفاده از ماسک در ادارات استان و در بین کارمندان باید به 100 درصد برسد و این امر تنها یک توصیه نیست، بلکه یک الزام است.

بهرام سرمست اضافه کرد: کارمندانی که ماسک نمی زنند باید به هیئت تخلفات معرفی شوند.

وی ادامه داد: هم ماسک زدن همه کارمندان و کارکنان ادارات و هم عدم پذیرش ارباب رجوع بدون ماسک در ادارات، دو نکته ای است که باید توسط همه دستگاه های اجرایی استان مورد دقت نظر و توجه ویژه قرار گیرد.

استاندار قم همچنین از معاون توسعه مدیریت و منابع خود خواست تا گزارش مبسوطی را در این موضوع و موضوعات مرتبط تهیه و در نشست بعدی ستاد مدیریت بحران استان ارائه کند.

انتهای پیام/2258/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول