اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

سازش با رژیم صهیونیستی ننگی تاریخی است/ لزوم ترویج اندیشه‌های حقوقی اسلام

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه ضمن محکوم کردن عادی سازی روابط کشورهای خلیج فارس با رژیم صهیونسیتی، گفت: نیازمند نقش‌آفرینی بهنگام حقوقدانان انقلابی جهت ترویج اندیشه‌های حقوقی اسلام برای دفاع از حقوق مسلمانان است.

سازش با رژیم صهیونیستی ننگی تاریخی است/ لزوم ترویج اندیشه‌های حقوقی اسلام

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، پیش از ظهر امروز در محل سالن جلسات پالایشگاه کرمانشاه، با حضور جمعی از حقوقدانان بسیجی  نشستی با محور محکومیت عادی‌سازی روابط برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس با رژیم صهیونسیتی، برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه در ابتدای این نشست ضمن محکوم کردن عادی‌سازی روابط کشورهای خلیج فارس با رژیم صهیونسیتی، اظهار داشت: یکی از رسالت‌های سازمان بسیج حقوقدانان، دفاع از حقوق مسلمانان و امت اسلامی در عرصه بین‌المللی است.

رسول بهرامی‌پور افزود: این امر نیازمند نقش‌آفرینی بهنگام حقوقدانان انقلابی جهت ترویج اندیشه‌های حقوقی اسلام برای دفاع از حقوق مسلمانان است.

وی با بیان اینکه این نشست به نمایندگی خیل عظیم حقوقدانان بسیجی استان برگزار شده است، گفت: اقدام برخی کشورهای عربی در عادی سازی روابط با رژیم صهیونسیتی به ثبت رساندند، ننگی تاریخی برای آنهاست.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: به تعبیر رهبر انقلاب این کار، خیانت به اسلام، جهان عرب و آرمان فلسطین است و ما امیدواریم این کشورها از کار خود پشیمان شوند.

بهرامی‌پور با اشاره به این موضع که برخی از این کشورها در حفظ و ماندگاری خود با مشکل مواجه هستند ولی می‌خواهند رژیم صهیونسیتی را حفظ کنند، تأکید کرد: این کشورها قطعا به اهداف خود نخواهند رسید.

گفتنی است، در پایان این مراسم بیانیه سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه در محکومیت اقدام این کشورها قرائت شد و همچنین از چند تن از بسیجیان حقوقدانان که در عرصه یاری به مستضعفین و کمک‌های مؤمنانه فعال هستند تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول