اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

جذب 1865 حامی از ادارات قم برای ایتام و فرزندان محسنین

رئیس اداره اکرام و محسنین کمیته امداد استان قم گفت: طرح هر کارمند یک حامی معنوی را برای جذب حامیان جدید برای ایتام و فرزندان محسنین در استان آغاز کردیم و پیش از این هزار و 865 حامی از ادارات برای ایتام و فرزندان محسنین جذب شده است.

جذب 1865 حامی از ادارات قم برای ایتام و فرزندان محسنین

حسین قره داغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به نحوه جذب حامیان برای ایتام و فرزندان محسنین در استان قم اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا، نحوه ثبت نام حامیان جدید برای ایتام و فرزندان محسنین در استان با سال‌های گذشته متفاوت بود و از ظرفیت تماس تلفنی و فضای مجازی در این زمینه استفاده کردیم و حامیان غیرفعال را فعال کردیم.

وی ادامه داد: طرح هر کارمند یک حامی معنوی را برای جذب حامیان جدید برای ایتام و فرزندان محسنین در استان قم کلید زدیم و یک دبیرخانه برای این طرح در استانداری و فرمانداری قم تشکیل شده است تا بتوانیم در ادارات استان، حامیان جدید را برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین قم جذب کنیم.

رئیس اداره اکرام و محسنین کمیته امداد استان قم افزود: به دنبال جذب حامیان جدید برای ایتام و فرزندان محسنین استان از بخش‌های صنعتی و کارخانه‌ها هستیم و حامی یابی گسترده ای را در این زمینه در شهر قم انجام می‌دهیم، پیش از این هزار و 865 حامی را از ادارات برای ایتام و فرزندان محسنین جذب شده است.

وی خاطرنشان کرد: اصل نیاز ایتام و فرزندان محسنین استان قم در زمینه معیشتی است، اکنون آن‌ها به تبلت و گوشی‌های هوشمند برای تحصیل نیاز دارند که در این زمینه برای جذب کمک از خیرین تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/78004*40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول