اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

کارگران کارخانجات صنعتی سربازان جنگ اقتصادی هستند

رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: کارگران کارخانجات صنعتی و معادن در واقع سربازان جنگ اقتصادی هستند که درسال جهش تولید وظایف سنگین‌تری دارند.

کارگران کارخانجات صنعتی سربازان جنگ اقتصادی  هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت نریمانی رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه حضرت ابوالفضل (ع)  لرستان روز چهارشنبه اظهار کرد: رسالت بسیج کارگران و کارخانجات نقش‌آفرینی در واحدهای تولیدی بیش از 40 نفر، شهرک‌های صنعتی و معادن است، به همین مناسبت کارخانه آریا گچ  پلدختردر شرایط جنگ اقتصادی تاثیر شگرفی در این حوزه داشته است.

وی خاطرنشان کرد: کارگران کارخانجات صنعتی و معادن در واقع سربازان جنگ اقتصادی  هستند که درسال جهش تولید وظایف سنگین‌تری دارند.

مدیرعامل کارخانه آریا گچ پلدختر نیز گفت: پایگاه بسیج کارگران این کارخانه مزین به نام شهید کریم سعیدی‌فر است که یاد کردن از شهدا و بسیجیان جزو افتخارات است که هر کجا نام و یاد شهدا گرامی داشته شود، منشا خیر و برکت است.

نبی رضایی اظهار داشت: کارخانه آریا گچ پلدختر حدود 45 سال است با روزی یک هزار تن تولید راه‌اندازی شده و تولیدات آن به استان لرستان و استان‌های همجوار کرمانشاه، ایلام و خوزستان صادر می‌شود.

وی افزود: تولیدات این کارخانه همچنین به کشورهای حوزه خلیج فارس ، عراق ، کویت و امارات صادر می شود و قرار است به کشورهای آسیایی نیز صادرات داشته باشد.

مدیرعامل کارخانه آریا گچ پلدختر گفت: این کارخانه علی رغم تشدید تحریم های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا و گرانی مواد اولیه همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد و با یکهزار و 500 نفر پرسنل مشغول فعالیت است .

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول