اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

انتقاد بابایی کارنامی از عملکرد صندوق کارآفرینی کشور/ طرح مجلس برای ممنوعیت تغییر کاربری اراضی

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، از عملکرد مدیران صندوق کار آفرینی کشور و عدم مشارکت در توسعه استان انتقاد کرد.

انتقاد بابایی کارنامی از عملکرد صندوق کارآفرینی کشور/ طرح مجلس برای ممنوعیت تغییر کاربری اراضی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علی بابایی‌ کارنامی عصر امروز در جلسه کارگروه تسهیل تولید در استان مازندران، اظهار کرد: سیاست‌های پولی و مالی کشور باید طوری تنظیم شود که بنگاه‌های اقتصادی باید مورد حمایت قرار گیرند.

وی تصریح کرد: طرح  ممنوعیت تغییر کاربری اراضی کشاورزی به صورت دو فوریتی قرار است در مجلس مورد بحث و بررسی قرار گیرد، تا از زمین به عنوان فرصت مورد استفاده شود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وزارت تعاون به تنها متولی بخش اشتغال نیست، برای توسعه اشتغال نیاز به همراهی همه دستگاه‌های اجرایی داریم.

بابایی‌کارنامی اضافه کرد: کاهش نرخ بیکاری دغدغه همه مردم است تا پایان این دولت باید زیرساخت‌های ویژه توسعه استان طراحی شود.

وی یادآور شد: با توجه به مشکلاتی که در مازندران برای تامین زمین وجود دارد باید مدل توسعه اقتصادی در استان مطرح شود که مختص این استان باشد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: صندوق کارآفرینی امید توقع داریم که منابع مناسب را در اختیار استان قرار دهد.

وی اضافه کرد: مرکز استان مازندران سه واحد تولیدی دارد که به دلیل ضعف زیرساخت‌های از حداکثر ظرفیت خویش بهره‌برداری نمی‌کنند.

بابایی‌کارنامی ادامه داد: در حمایت از شالیکوبی‌داران و صنایع تبدیلی اشکالات فراوانی وجود دارد که در اختیار استان و استانداری نیست.

وی اضافه کرد: واحدهای دخانی استان مازندران نیاز به زیرساخت‌ها و سیاست‌گذاری‌های حمایتی دارند، سهم ۷ هزار میلیارد تومانی دخانیات مازندران از ۳۵ هزار تومان آورده مالی که در بازار کشور وجود دارد بسیار کم است.

انتهای پیام/86004/غ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول