اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تجهیز گلوگاه شهید امامی شهرضا به دستگاه ایکس‌ری

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: به زودی در ایستگاه شهید امامی شهرضا دستگاه ایکس‌ری نصب می‌شود.

تجهیز گلوگاه شهید امامی شهرضا به دستگاه ایکس‌ری

سرهنگ صادق کاظمزاد عصر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: امنیت در سطح شهرضا با همکاری مسؤولان، مردم و پرسنل نیروی انتظامی ایجاد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به عملکرد ۷ ماهه نیروی انتظامی شهرستان شهرضا گفت: در ۷ ماهه سال ۹۹ در راستای مقابله با مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر ۷۷۵ طرح اجرا شد که منجر به کشف انواع مواد مخدر شده است.

 وی با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در شهرضا گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان و ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر نسبت به سال گذشته ۵ درصد افزایش داشته است.

کاظمزاد با اشاره به جمع‌آوری معتادان متجاهر و تحویل به کمپ‌های ترک اعتیاد در شهرضا عنوان کرد: امسال هزار و ۲۶ دستگاه خودرو و ۷۲۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف در شهرستان شهرضا توقیف شده است.

 فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به مقابله با قاچاق کالا بیان کرد: در ۷ ماهه سال ۹۹ کالای قاچاق به ارزش ۲۱۳ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال در شهرضا کشف شده است که نسبت به سال گذشته بیش از ۱۰ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه امسال با طرح‌هایی که اجرا شد در بعضی از سرقت‌ها حدود ۷ درصد کاهش و در بعضی دیگر افزایش داشته‌ایم، تصریح کرد: در ۷ ماهه امسال با دستگیری ۳۶۱ نفر سارق، دستگیری سارقان ۲۶ درصد افزایش داشته است.

کاظمزاد با بیان اینکه تصادفات درون شهری با اجرای طرح‌های ترافیکی ۳۹ درصد و تصادفات برون شهری ۵ درصد افزایش داشته است، اضافه کرد: در سال ۹۸ هزار دستگاه خودرو در شهرضا اضافه شده است و این تعداد خودرو سبب افزایش ۵ درصدی تصادف شده است.

فرمانده انتظامی شهرضا با بیان اینکه سامانه تلفنی ۱۱۰ آماده دریافت شکایات و سامانه ۱۹۷ آماده دریافت انتقادات و پیشنهاد مردم نسبت به عملکرد نیروی انتظامی است، ادامه داد: روزانه بالای ۱۰۰ تا ۱۵۰ مورد فوریت پلیسی در شهرضا عملیاتی می‌شود و در ۷ ماهه سال ۹۹، ۲۶ هزار و ۶۱۷ مورد تماس با پلیس ۱۱۰ در شهرضا عملیاتی شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان در کشفیات مواد مخدر در استان اصفهان در رتبه دوم و در کشف کالای قاچاق رتبه اول را دارا است، عنوان کرد:  به زودی در ایستگاه شهید امامی شهرضا دستگاه ایکس‌ری نصب می‌شود، ۸۰ درصد نصب این دستگاه انجام شده است و تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

کاظمزاد با بیان اینکه این دستگاه تولید داخل است و بیش از ۵۰ میلیارد تومان هزینه این دستگاه است، خاطرنشان کرد: کارکرد این دستگاه به گونه‌ای است زمانی که خودروها از زیر این دستگاه عبور می‌کنند طی اسکنی که انجام می‌شود، تصویر داخل خودور و در صورت جاسازی مواد مخدر و یا کالای قاچاق به صورت واضح مشخص می‌شود.

انتهای پیام/63101/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول