اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

بررسی مشکلات تولیدکنندگان مرغ در استان البرز

افزایش کرایه حمل و نقل نهاده ها از بنادر از مبدا تا مقصد بدون هیچ قاعده و قانونی، عدم حمایت بیمه از حوادث و بلایاهای گریبان گیر صنایع دام و طیور را دیگر مشکل مرغ‌داران استان البرز بوده است.

بررسی مشکلات تولیدکنندگان مرغ در استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نشست کارشناسی و هم‌اندیشی تخصصی علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با حضور برخی از تولیدکنندگان مرغ استان البرز عصر امروز برگزار شد.

طی این جلسه صاحبان مرغداری‌ برخی از مشکلات خود را عنوان کردند. تولیدکنندگان افرایش چندین برابری قیمت نهاده‌های دامی،  قیمت واکسن‌های طیور و همچنین افزایش حقوق کارگران را مهم‌ترین مشکلات خود در عرصه تولید دانستند.

همچنین این قشر تولید کننده در استان البرز برخی مشکلات دیگر نظیر؛ افزایش کرایه حمل و نقل نهاده ها از بنادر از مبدا تا مقصد بدون هیچ قاعده و قانونی، عدم حمایت بیمه از حوادث و بلایاهای گریبان گیر صنایع دام و طیور را دیگر مشکل مرغ‌داران عنوان کردند.

گفتنی است؛ بعضی از تولیدکنندگان، عدم قیمت گزاری مناسب توسط نهادهای دولتی و نظارتی  بنابر شرایط موجود و عدم ارائه محصولات و نهاده های با کیفیت مطلوب جهت تغذیه طیور را دیگر معضل اصلی تولید مرغ در کشور بیان کردند.

تولیدکنندگان این عرصه به ارائه پیشنهادات خود پرداختند که یکی از آن ها تشکیل و ایجاد سامانه بروز‌رسانی قیمت‌های موارد درگیر در قیمت گذاری کالا (مرغ و محصولات مرتبط ) بر اساس قیمت ها و واقعیت‌های موجود در بازار، کنترل آثار مزایا و معایب  ارزهای دولتی (۴۲۰۰ تومانی ) بود، همچنین نظارت بر عدم تکرار  سلطان‌سازی در اختلافات قیمت ارز را بخشی از راه‌حل‌های گرانی قیمت مرغ در کشور معرفی کردند. آن‌ها خواستار این شدند که جایگاه تولیدکنندگان در کشور به نفع منافع مردم سوگیری شود نه افراد و عده‌ای خاص.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول