اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

ایران دست بالا را در منطقه غرب آسیا دارد/ تفکر سازش در کشور شکست خورده است

رئیس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه گفت: در داخل کشور علیرغم تمامی مشکلات معیشتی و اقتصادی، در آستانه یک پیروزی بزرگ قرار داریم و آن عبور از جریان تفکر سازش است.

ایران دست بالا را در منطقه غرب آسیا دارد/ تفکر سازش در کشور شکست خورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، پیش از ظهر امروز در محل سالن جلسات پالایشگاه کرمانشاه، با حضور جمعی از حقوقدانان بسیجی  نشستی با محور محکومیت عادی‌سازی روابط برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس با رژیم صهیونسیتی، برگزار شد.

حجت‌الاسلام مفید رئیس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه، در این نشست با اشاره به تأکیدات قرآن کریم بر درک و فهم درست از موضوعات، این امر را سبب یافتن راه‌حل درست و رسیدن به نتایج مطلوب دانست.

وی در خصوص عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، گفت: اگر شرایط کنونی تلقی درستی از موقعیت کشور، انقلاب و جهان نداشته باشیم نتیجه مناسبی حاصل نمی‌شود.

حجت‌الاسلام مفید شرایط کنونی جهان را، بسیار حساس خواند و تصریح کرد: علی‌رغم تمام مشکلات موجود ما دست برتر را در منطقه داریم.

وی بیان داشت: رژیم صهیونسیتی نماینده نظام استکباری در منطقه است و یک سری دولت‌های وابسته‌ی منطقه به عنوان ابزار، در خدمت استکبار هستند.

مفید ادامه داد: در مقابل انقلاب اسلامی رهبری جریان محرومان و مستضعفین را بر عهده گرفته و می‌خواهد به اهدافی چون زدودن چهره منطقه از استعمار و استکبار   اسلامی افول و شکست رژیم صهیونسیتی در منطقه آغاز شده است و تمامی اقدامات استکبار با شکست مواجه شده است.

مفید گفت: بعد از شکست طرح کمپ دیوید و سازش، دشمن به سراغ اجرای طرح خاورمیانه بزرگ رفت که اهدافی همچون نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان بزرگترین دشمن خود را دنبال می‌کرد.

وی ادامه داد: دشمن برای این هدف کوشید سرپنجه های قدرتمند جمهوری اسلامی ایران یعنی حزب الله و حماس را در جنگ‌های ۳۳ روزه ۲۲ روزه و... از بین ببرد که در این کار نیز شکست خورد.

مفید بیان کرد: دشمن در گام بعدی کوشید اتحاد  اعراب و اهل سنت را در برابر ایران و شیعیان شکل دهد از بین بردن شیعه های حوثی یمن در قالب همین هدف تعریف شده بود که به آن نیز نرسید.

طرح معامله قرن آخرین اقدام استکبار برای حمایت از رژیم صهیونیستی در منطقه بود که وی از آن یاد کرد و بیان داشت: دشمنان بنا داشتند برای عدم ایجاد حساسیت، ابتدا کشور های کوچکی که نقش کلیدی ندارند، به عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی اقدام کنند.

رئیس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه با بیان اینکه این کشورها خائن فلسطین هستند بیان داشت من معتقدم به جای به کار بردن لفظ «عادی سازی» روابط این کشورها با رژیم صهیونیستی باید از واژه «آشکار سازی» روابط استفاده کرد چرا که این کشورها از مدتها پیش با رژیم صهیونیستی رابطه داشته و در خدمت این رژیم بوده‌اند.

مفید با بیان اینکه این اقدام ننگی ابدی بر پیشانی این دولت‌ها خواهد بود، تاکید کرد: به طور قطع و یقین این خیانت‌ها به آرمانهای قدس شریف از همین الان شکست خورده است؛ چراکه آنها تنها زمانی پیروز می‌شوند که ملت های منطقه به آرمان فلسطین پشت کنند و این امر هرگز محقق نخواهد شد.

وی تاکید کرد: در داخل کشور علیرغم تمامی مشکلات معیشتی و اقتصادی، در آستانه یک پیروزی بزرگ قرار داریم و آن عبور از جریان تفکر سازش است.

مفید دستیابی به این پیروزی را نیازمند وجود آرامش در کشور دانست و گفت: به حول قوه الهی یک دولت حزب اللهی جوان سر کار خواهد آمد که به صورت جهشی به پیش خواهد رفت و تمام مشکلات کشور حل خواهد شد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول