اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

اعلام آخرین مهلت تکمیل پرونده طرح اقدام ملی مسکن در یزد

متقاضیان ثبت‌نامی مراحل اول، دوم تا 10 و متقاضیان مرحل سوم طرح اقدام ملی مسکن تا 20 آبان ماه امسال فرصت دارند نسبت به تکمیل مدارک و افتتاح حساب اقدام کنند.

اعلام آخرین مهلت تکمیل پرونده طرح اقدام ملی مسکن در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد، متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در مراحل ثبت‌نامی اول و دوم، که تابحال نسبت به تکمیل مدارک و افتتاح حساب اقدام ننموده‌اند، صرفا تا روز  ۱۰ آبان ماه سال‌جاری فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی به نشانی www.tem.mrud.ir نسبت به تکمیل ثبت نام و بارگذاری مدارک مورد نیاز جهت احراز شرایط اقدام و سپس در شهر یزد به دفاتر پیشخوان دولت و در شهرستانها به ادارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراجعه نمایند.

در این اطلاعیه آمده، همچنین متقاضیان ثبت نامی در مرحله سوم (ثبت نام از طریق پیامک)، تا پایان روز ۲۰ آبان ماه فرصت دارند، تا مدارک را در سامانه طرح اقدام ملی مسکن بارگذاری و جهت طی مراحل بعدی در شهر یزد به دفاتر پیشخوان دولت و در شهرستانها به ادارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراجعه نمایند.

به منظور تعیین تکلیف وضعیت ثبت‌نام کلیه متقاضیان و انجام مراحل اتصال متقاضیان به پروژه‌های شروع شده این مهلت قابل تمدید نبوده و متقاضیانی که مراجعه ننمایند، از سامانه طرح اقدام ملی مسکن حذف خواهند شد.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول