اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

خبرهای خوبی از بهبود شرایط اقتصادی به مردم ارائه خواهیم کرد

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: قطعا این فضای کنونی را پشت سر خواهیم گذاشت و خبرهای خوبی از بهبود شرایط اقتصادی در ماه‌های آینده به فضل الهی خدمت مردم ارائه خواهیم کرد.

خبرهای خوبی از بهبود شرایط اقتصادی به مردم ارائه خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا پور ابراهیمی صبح امروز در مراسم غباررو‌بی گلزار شهدا به مناسبت هفته ناجا اظهار داشت: امروز امنیت ما مرهون جان‌فشانی شهیدان است و این عزبزان با جان‌فشانی خود سبب عزت و افتخار برای جمهوری اسلامی ایران شده‌اند.

پور ابراهیمی بیان داشت: در طول ماه‌های گذشته بیشترین نگاه دشمنان به سمت ایجاد یک رویکرد عدم تعادل در جامعه، ایجاد آشوب‌های خیابانی و اتفاقاتی که بارها و بارها در کشورهای مختلف دیده‌ایم که جریان استکبار برای مواجهه با فضاهای کشورهایی که با آن دشمنی و خصومت دارد، بوده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نگاه علمی و تخصص نیروی انتظامی امروز  در کشور کاملا مشاهده می‌شود، عنوان کرد:  ماموریت‌های ویژه‌ای به این نیروه داده شده تا بتواند در حوزه‌های مختلف از جمله مسائل فرهنگی، اعتقادی و آسیب‌های اجتماعی که  بخشی از  پیامدهای ناشی از عدم امنیت در کشور هستند و برای حوزه پیشگیری اقداماتی انجام دهد و این جای تقدیر دارد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: به فضل الهی در جمهوری اسلامی با وجود مردمی هوشیار و فهیم در مسیر ولایت و رهبری و با حضور نیروهای توانمند مقتدر و مومن، آگاه و بصیر که موجب افتخارند که می‌توان در راس آنها از نیروی انتظامی نام برد، نقشه دشمن را نقش برآب کرده‌ایم و الحمدللله این مسیر دنبال می‌شود.

وی  بیان کرد: فضایی که در شرایط کنونی کشور داریم به واسطه هجمه سنگین دشمن از یک طرف و همچنین بعضا ناکارآمدی‌ها و عدم نگاه تخصصی و رویکردهایی که موجب تشدید فضای اقتصادی شده، بوده است.

پورابراهیمی ادامه داد: قطعا این فضای کنونی را پشت سر خواهیم گذاشت و خبرهای خوبی از بهبود شرایط اقتصادی در ماه‌های آینده به فضل الهی خدمت مردم ارائه خواهیم کرد.

به گزارش فارس، در این مراسم با حضور فرمانده انتظامی استان کرمان، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی از  کتاب صوتی زندگی‌نامه شهید حاج‌قاسم سلیمانی رونمایی شد.

انتهای پیام/80018/ب/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول