اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آماده‌سازی پیست اتومبیلرانی مسابقات اسلالوم قشم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از آخرین مراحل آماده‌سازی و تست محل پیش‌بینی شده جهت برگزاری نخستین دوره مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم منطقه آزاد قشم دیدن کرد.

آماده‌سازی پیست اتومبیلرانی مسابقات اسلالوم قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مؤمنی به‌همراه جمعی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم ضمن حضور و بازدید چندین ساعته از بخش‌های مختلف با مسؤولان برگزاری این مسابقه در خصوص آخرین وضعیت آن به بحث و تبادل نظر پرداخت.

فنس‌کشی، ترمیم و بازسازی پیست شامل مرمت آسفالت پیست اتومبیلرانی و محوطه ورودی ورزشکاران و تماشاگران، طراحی جایگاه تماشاگران و مقامات، نورپردازی جهت روشنایی در شب از جمله اقداماتی است که در این بازدید مورد بررسی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، هیات همراه و داوران این سری از مسابقات قرار گرفت.

براساس این گزارش، نخستین دوره مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم منطقه آزاد قشم در پنج کلاس 1300، 1400، 1600، 1800 و بالای 2000 سی سی، امروز پنجشنبه یکم آبانماه برگزار می‌شود.

در این سری از مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان، به صورت تک نفره با تکیه بر مهارت‌های فردی به‌صورت انجام عبور از موانع با کمترین خطا و زمان ثبت شده و با هم به رقابت می‌پردازند.

داشتن گواهینامه معتبر، کارت خودرو و بیمه‌نامه شخص ثالث شرط ثبت نام از شرکت کنندگان برای شرکت در این دوره از مسابقات بوده و قرار است این مسابقات در میدان طالقانی (گلدن‌سیتی) با حضور شرکت‌کنندگان و علاقه‌مندان برگزار شود.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول